Gå til innhold

Frustrert,forvirret og full av sorg

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg driver å slutter på Seroxat. Og lurer på om man mister litt følelser av å gå på det?Føler at jeg nå er i ferd med å bli like følelsesmessig ustabil som før..Gikk på det pga sosial angst, men det vitket ikke, tror jeg..Jeg følte meg bundet av å bruke det. Glemte jeg en pille en dag, og kom på det, var jeg redd jeg skulle få panikkanfall og bryte sammen.Jeg er rådvill nå, vet ikke hva jeg skal gjøre.Hvordan skal jeg klare å ta meg sammen?Hvordan skal jeg klar å gi kjærlighet til min samboer når jeg ikke en gang elsker meg selv?Hvordan leve livet slik jeg ønsker, uten hemmninger og sosial angst?Og hvordan i h... skal jeg klare det all alone? For å snakke med noen.. Det er uaktuelt!Mye av min usikkerhet bunner i mine strenge krav til eget utseende.Jeg har fikset puppene. Men der er så meget mer jeg må ordne. Fett under haken, strekkmerker, jeg skulle vært brunere, høyere og tror du ikke jeg har fått noen linjer rundt øynene.Hvordan elske seg selv, selv om man ikke er perfekt?Jeg mistet søskenbarnet mitt i høst, han var en god venn, jeg sørger inni meg. Det er tungt å bære, og tyngre blir det.Jeg nærmest venter på at dråpen skal falle..Og hva skjer da?Jeg vil ikke vente å se, men hvor skal jeg begynne...Når jeg leser hva jeg har skrevet forstår jeg at det vil ta tid før jeg får det slik jeg drømmer om at det skal bli.Takknemlig for svar :)Takk for din tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178964-frustrertforvirret-og-full-av-sorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående det med utseende: Hva med alle oss andre, som ikke er perfekte? Er de med dobbelthake, hengepupper og strekkmerker ikke verdt å elske i dine øyne?

Jeg har problemer med meg selv, Jeg bryr meg ikke om andre sitt utseende, synes alle uansett er finere enn meg. Dessuten ser jeg ikke på andre med så granskende blikk som på meg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...