Gå til innhold

Ferepenger når man er sykemeldt

Anbefalte innlegg

Jeg er antageligvis sykemeldt ennå i Juni. (siden behandlingen ikke kommer i gang ennå iallikevel.)

Jeg pleier å få lønn fra arb.giver, så får de igjen fra trygden etterpå.

Vil jeg i Juni få feriepenge utbetaling slik jeg har fått de tidligere årene? Eller får jeg vanlig utbetaling? Og i tilfelle, når kommer da feriepengene??

Håper dere har hatt en fin påske:))

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179030-ferepenger-n%C3%A5r-man-er-sykemeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, tusen takk:) Da legger jeg det der også:)

Har nettopp vært inne å sjekket det forumet. Fagpersonene har hoppet av lasset. En telefon til trygdekontoret er kanskje ditt beste alternativ og gir sikrest info. Har fulgt saken sin. Lykke til med attføring (jeg har svart deg en del under annen id) og har vært i samme sko selv. Det er en tålmodighetsprøve. Du må ikke gi deg, og virkelig bare klore deg fast til øsnket om å ikke skulle tilbake i helsevesentet igjen. Good luck!

Har nettopp vært inne å sjekket det forumet. Fagpersonene har hoppet av lasset. En telefon til trygdekontoret er kanskje ditt beste alternativ og gir sikrest info. Har fulgt saken sin. Lykke til med attføring (jeg har svart deg en del under annen id) og har vært i samme sko selv. Det er en tålmodighetsprøve. Du må ikke gi deg, og virkelig bare klore deg fast til øsnket om å ikke skulle tilbake i helsevesentet igjen. Good luck!

Ja, de vet det sikkert. Tusen takk!!

Og tusen millioner takk for støtte ang attføring...:) Det hjelper å stå på, når man har støtte fra folk...

Håper du har det bra!:)

Klem,

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...