Gjest aol i m Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg bruker aol instant messenger. Hva er mest vanlig å bruke? 0 Siter
Line Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Aol messenger er mest brukt i USA. Jeg bruker Microsoft Msn, og det gjør de fleste av vennene og familien min også. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 MSN er vel det vanligste, i alle fall i Norge. Mulig at AOL er mer utbredt i USA. Mannen min har kontakt med flere i USA via MSN. Ellers er det vel et program man kan bruke der man kan chatte med folk uansett hvilken av disse løsningene de bruker. Husker ikke i farten hva programmet heter. 0 Siter
Blésha Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 MSN er vel det vanligste, i alle fall i Norge. Mulig at AOL er mer utbredt i USA. Mannen min har kontakt med flere i USA via MSN. Ellers er det vel et program man kan bruke der man kan chatte med folk uansett hvilken av disse løsningene de bruker. Husker ikke i farten hva programmet heter. Det programmet du tenker på er nok Trillian. 0 Siter
Blésha Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg bruker messenger-tjenestene både hos MSN, Yahoo og AOL. Det mest vanlige her i Norge er nok MSN og Yahoo messenger. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Det programmet du tenker på er nok Trillian. Nei, kom på det nå, det heter Gaim det jeg tenker på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.