Gå til innhold

Hva slags klær går unge damer med nå?


Åsemor

Anbefalte innlegg

"Det beviser at "vi" er mer avanserte enn "dere"."

Her gidder vi ikke å henge oss opp i uvesentligheter, cecily.

Det enkle er ofte det beste ;)

*erter tilbake*

"Det enkle er ofte det beste ;)"

Det sier ofte de som vil trøste seg selv.

*peke nese*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    7

  • amber sun

    6

  • Åsemor

    6

  • noami

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sinai

Klogger er det samme som tresko. :)

Jeg sier også klogger.

Er tresko in? Skal lete lenge etter et mer upraktisk og grusomt skotøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det enkle er ofte det beste ;)"

Det sier ofte de som vil trøste seg selv.

*peke nese*

...så det mener du?

Det er altså sånn dere bønder tenker? Når dere ikke vil innrømme at dere klodrer for mye med uvesentligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker vel elefanthukommelsen min? Hehe..

c",)

Om jeg husker noe som helst? Neppe.

Men skal man ha på tresko? Uten sykehusfrakk eller snekkerbelte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner meg selv som ung dame selv om jeg nå er 30. Jeg kler meg utpreget feminint - gjerne skjørt, cardigan og topp. Ellers går det mye i drakter - men det har vel mye med jobben min å gjøre. Ute på byen ser jeg at stilen er i byen er trange dongeribukser og fancy topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg husker noe som helst? Neppe.

Men skal man ha på tresko? Uten sykehusfrakk eller snekkerbelte?

Alt samma!

neida, jeg vet ikke, fikk bare med meg at tresko var inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det moderne i år er visst: feminine topper, piratbukser, korte jakker, skjørt med vidde og flagrende kjoler. Og pastellfarger er tingen akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kovac..

Tja, alle har sin egen stil og ikke sikkert alt passer til alle...stikkord nå for tiden er vel bohem/etniskinspirerte plagg...

hva med å sjekke victoriassecret.com - new arrivals/shop by outfit, se om du ser noe du kunne tenke deg der?

Ellers så er jeg ikke så veldig flink selv da, går rundt og er diger selv og har ikke tenkt å sette meg inn i nye plagg før jeg har fasongen noenlunde på plass igjen :P

var inne på victoriassecret.com. Her var det mye pene klær:-) skulle ønske at jeg hadde mye penger, da skulle jeg shoppet masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var inne på victoriassecret.com. Her var det mye pene klær:-) skulle ønske at jeg hadde mye penger, da skulle jeg shoppet masse...

Ja, ikke sant? Hadde aller helst sett at de åpnet filialer her i Norge, å kjøpe klær på nettet er jo tross alt risky, det beste er å kunne prøve dem selv først da....men de har mye som jeg liker veldig godt iallefall *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kovac

Ja, ikke sant? Hadde aller helst sett at de åpnet filialer her i Norge, å kjøpe klær på nettet er jo tross alt risky, det beste er å kunne prøve dem selv først da....men de har mye som jeg liker veldig godt iallefall *sukk*

Jeg skal snart til London. Vet du om de har den butikken der? Hadde vært kjempekjekkt å kikke og kanksje prøve noen av klærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Javeldå

Klogger er det samme som tresko. :)

Jeg sier også klogger.

Jeg sier "trissko". Heter det ikke det på stavangersk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saharah

Mote nå er cowboy, bohem, hippie, pastellfarger, jordfarger, sterke farger, løst og ledige plagg, jeans og topp er alltid safe osv.. Tror nesten det er umulig å bomme nå.. Virker som "alt" er mote, men det beste er jo å finne klær man er fornøyd med og fremhever dine beste sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart til London. Vet du om de har den butikken der? Hadde vært kjempekjekkt å kikke og kanksje prøve noen av klærne...

Slik jeg forstår av websiden deres så har de visst kun butikker i USA og Canada :(

Gi nå iallefall beskjed om det ikke stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tresko vel, for svarte søren!

Skjønner du ikke rogalandsk? Eller.... klogger er vel kanskje tresko uten tre, kun plastikksåler.. måtte tenke meg om her.

c",)

I Nord Norge, hvertfall Bodø, sier de "klompa". Og en fyr som fikk en tresko i hodet ble da selvsagt hetende Klompen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Drit i hva som er in da vel, og kjøp deg det du er penest i!

Ikke alle har kropp til å gå i moteklær. Kanskje er du så heldig, men mange som bruker dagens mote ser forferdelig ut. Rett og slett! En behøver ikke gå i kjerringklær selv om en ikke følger moten slavisk. Finne sin egen stil er tingen. Det kan vi ikke hjelpe deg med siden vi ikke kjenner deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva som er in da vel, og kjøp deg det du er penest i!

Ikke alle har kropp til å gå i moteklær. Kanskje er du så heldig, men mange som bruker dagens mote ser forferdelig ut. Rett og slett! En behøver ikke gå i kjerringklær selv om en ikke følger moten slavisk. Finne sin egen stil er tingen. Det kan vi ikke hjelpe deg med siden vi ikke kjenner deg.

Men jeg aner jo ikke hva som kler meg, siden jeg bare har gravid-klær og fjortissklær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg aner jo ikke hva som kler meg, siden jeg bare har gravid-klær og fjortissklær...

Har du ikke en venninne som du kan få med deg på shopping, som gir deg ærlige tilbakemeldinger på hva du kler og ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg aner jo ikke hva som kler meg, siden jeg bare har gravid-klær og fjortissklær...

Tja, finn noe som ser flatterende ut på deg?

Som fremhever figuren din og "deg" liksom....

Kan iallefall ikke være så vanskelig å se hva som *ikke* passer iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...