Gå til innhold

Hva slags klær går unge damer med nå?


Åsemor

Anbefalte innlegg

Definitivt ut er iallefall WOW genserene fra Bik Bok :-). Selv er jeg også møkk lei Lindberg.

Gosj, gjett hva slags genser jeg sitter med nå da. Og jeg som var så happy for at den fortsatt passa nå som jeg ikke var gravid, har brukt den under hele svangerskapet. Sånn ekstra lang og med ekstra vid hals, nesten ut over skuldrene.

Tror iallefall det står WOW her et sted, men kan ikke finne det akkurat nå. Kanskje jeg har tatt den på meg bak fram... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    7

  • amber sun

    6

  • Åsemor

    6

  • noami

    5

Mest aktive i denne tråden

serendipity

Gosj, gjett hva slags genser jeg sitter med nå da. Og jeg som var så happy for at den fortsatt passa nå som jeg ikke var gravid, har brukt den under hele svangerskapet. Sånn ekstra lang og med ekstra vid hals, nesten ut over skuldrene.

Tror iallefall det står WOW her et sted, men kan ikke finne det akkurat nå. Kanskje jeg har tatt den på meg bak fram... hmm...

he he.. Tenker MEST på de WOW hette genserene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Men jeg aner jo ikke hva som kler meg, siden jeg bare har gravid-klær og fjortissklær...

Men det gjør jo ikke VI heller, siden vi ikke vet hvordan kroppen din ser ut, hvilke farge du har på hud og hår og om du er en klassisk eller sporty type feks.

Det beste er å prøve seg fram. Be med deg en venninne eller to på bli-ny-dag med innlagt lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...