Gå til innhold

NHD: Konsekvenser av bulimi?f

Anbefalte innlegg

Gjest bella bulimi

Håper du kan svare på dette, for jeg er ganske bekymret. Har stilt spørsmålet til deg for ca ½ år siden også, uten å få svar. Håper du tar deg tid nå.

Har hatt det jeg vil betegne som alvorlig bulimi i 6-7 år. er blitt frisk i løpet av siste året. i sykdomsperioden var jeg syk ca 3-7 dager av gangen med ca 3 dager "frisk" før jeg ble syk igjen 3-7 dager. spiste nesten utelukkende usunn mat (kjeks, sjokolade, is). I de friske periodene spiste jeg lite til normal matmengde. Ferdigprodukter.

Hadde minimalt sosialt liv, ekstremt dårlig konsentrasjon (det har jeg fortsatt) og hukommelse (fortsatt dårlig, men _litt_ bedre). Bulimien var livet mitt.

Har bare unntaksvis spist en liten vitaminpille.

Har alltid passet på tennene så de er jeg ikke bekymret for. Vann drakk jeg også mye av.

Det jeg er bekymret for er at til tross for at jeg drakk mye vann, så merker jeg nå at jeg drikker mye mer enn andre. hvis jeg ikke drikker mye kjenner jeg noen ganger "varme" i magen. har ofte en følelse av å være tørr i munnen, jeg _er_ det ikke, men det føles allikevel sånn.....

Hvilke fysiske konsekvenser er det ved bulimi?

Hvis jeg blir gravid, kan noe skje med fosteret/barnet som en konsekvens av hvordan ejg har mishandlet kroppen min?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179174-nhd-konsekvenser-av-bulimif/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ingennick,pgagjenkjennelsesfare

hmm bare for å nevne, jeg hadde bulimi tidligere og jeg drikker også veldig veldig mye. når vi sitter på egon og spiser jeg og mine venninner, drikker de en liten eller medium cola/cola light. Mens jeg drikker en STOR (og du vet hvor stor str Stor på Egon er?). Mye fortere enn de andre også. Hender seg jeg bestiller en stor til og. Mens de sitter der med sin medium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...