Gjest emil xxx Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 har brukt ssri siden 2000 med ett års opphold i 2002. dette pga langvarig mild sosial angst og depresjon /dystymi. har lyst å slutte etterhvert, men er redd for at jeg ikke klarer meg uten ssri. har tross medisinen visse sosiale problemer -har tendens til å isolere meg. er det for tidlig å slutte med pillene? 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Tror det anbefales livslang behandling med AD ved dystimi. 0 Siter
ip99 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Du kan jo altids forsøke, dersom du føler deg klar for det. Jeg bestemte meg for å slutte etter å ha brukt SSRI i syv år tror jeg. Flere ganger tenkte jeg å forsøke men så gav jeg meg, det skadet jo ikke å fortsette liksom, men etterhvert, et halvt år greide jeg å ta nok mot til meg for å forsøke meg uten. I liket med det du skriver følte jeg heller ikke at SSRI hjalp på sosiale problemr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.