Gjest BareAnna Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Skal til London 5 dager i juli. Noen forslag til hva som bare MÅ oppleves? 0 Siter
annegunn Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Spaserturer med guide: http://www.walks.com/ Jeg har spesielt sansen for pubturene :-) 0 Siter
Line Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 En musical må du få med deg. Madam Tussaud's vokskabinett, Hyde Park, Big Ben, Harrod's (om du liker dyr shopping). Båttur på Themsen? Bare noen forslag ut fra hva jeg er blitt fortalt. Jeg har ikke vært i London selv, enn så lenge 0 Siter
Gyda Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 En musical må du få med deg. Madam Tussaud's vokskabinett, Hyde Park, Big Ben, Harrod's (om du liker dyr shopping). Båttur på Themsen? Bare noen forslag ut fra hva jeg er blitt fortalt. Jeg har ikke vært i London selv, enn så lenge Og musikalen bør selvsagt være Mamma Mia. (Sitter og hører på ABBA nå.) 0 Siter
Line Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Og musikalen bør selvsagt være Mamma Mia. (Sitter og hører på ABBA nå.) Mamma Mia, Saturday Night Fever eller Moulin Rouge (om den fortsatt går). Les Misèrables er også verdt å se, dersom den fortsatt går... 0 Siter
Gjest rota Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ta en tur innom og se hvor Diana bodde, Kensington Palace. Oppe der nå. Sherlock Holmes museet i Baker street er det vel, like nedenfor Madam T. St.Paul Katedralen, Westminister Abbey. Har du lyst til å ta en liten tur utenom selve byen, så ta toget fra Waterloo station ut til Hampton Court og besøk slottet til Henrik 8. Bare hagen der vil være en kjempeopplevelse på den tiden av året. 0 Siter
villee Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Hvis du liker musikken til Queen, gå på "We will rock you" musikalen! Den er helt utrolig bra! 0 Siter
Gjest Montass Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Skandinavias største shoppingsenter!!!! Metro 0 Siter
Freya Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Skandinavias største shoppingsenter!!!! Metro Skandinavias? London ligger vel ikke i Skandinavia, eller? 0 Siter
Gjest Montass Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Skandinavias? London ligger vel ikke i Skandinavia, eller? Nei, det gjer det ikke..hmm, det tenkte ej ikke på.. med ej plukka setninga ut i fra ei internettside..hehe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.