Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nå tuller du! Kile folk som hikker gjør saken enda værre, det fører til at man mister kroppskontrollen totalt. Raping osv... Men vi får vel håpe den hikken har gitt seg nå ettersom det er sju timer siden :)

Hender det faktisk funker - at litt ekstra/andre impulser stopper krampen i mellomgulvet ;-)

Men klart, funker det ikke - så kan man få småpinlige resultater ja. Med ymse gasser som kommer ut her og der...

Fortsetter under...

Skrevet

Sånn går det når du nektet å høre på mitt råd om to glass vann før du la deg... ;-)

Ptsj... sa du IKKE, det! ;-p

Gjest Sinai
Skrevet

Hender det faktisk funker - at litt ekstra/andre impulser stopper krampen i mellomgulvet ;-)

Men klart, funker det ikke - så kan man få småpinlige resultater ja. Med ymse gasser som kommer ut her og der...

Ja mulig det funker for noen men da gjelder det å prøve seg fram. Hvis man vil opprettholde en viss fintfølelse overfor partner : )Jeg husker jeg fikk de største innoverbrølene da jeg var barn ,mister nesten pusten også, kiling er grusomt.

Skrevet

Ptsj... sa du IKKE, det! ;-p

Hehe - fikk visst til svar at du drakk Cola Light (eller noe sånt)...

Jaja, morgendagen blir nok bedre...

Nå er det min tur til å føle meg dårlig, feber, muskelverking og det hele kom som kasta over meg i sta :-(

lalala1365380457
Skrevet

Hvis man husker å helle glasset den riktige veien så;)

hehe, ja det er en forutsetning ;) hvis ikke havner jo ikkeno vann i munnen og alt på skjorta ja ;)

Skrevet

Jepp. Lokalisere og isolere muskelen, og "konsentrere" seg om å slappe av i den. Funker perfekt for meg :-)

"....................................."

Annonse

Skrevet

Jepp. Lokalisere og isolere muskelen, og "konsentrere" seg om å slappe av i den. Funker perfekt for meg :-)

"....................................."

mmm.. gjør det enkelt når du er drita og? ;-p

Skrevet

mmm.. gjør det enkelt når du er drita og? ;-p

Det fungerer faktisk alltid for meg. Bortsett hvis jeg røyker - da er det umulig å kontrollere muskelen idet jeg tar et trekk.

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...