Hawkwind Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Nei nå tuller du! Kile folk som hikker gjør saken enda værre, det fører til at man mister kroppskontrollen totalt. Raping osv... Men vi får vel håpe den hikken har gitt seg nå ettersom det er sju timer siden Hender det faktisk funker - at litt ekstra/andre impulser stopper krampen i mellomgulvet ;-) Men klart, funker det ikke - så kan man få småpinlige resultater ja. Med ymse gasser som kommer ut her og der... 0 Siter
carma Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Sånn går det når du nektet å høre på mitt råd om to glass vann før du la deg... ;-) Ptsj... sa du IKKE, det! ;-p 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Hender det faktisk funker - at litt ekstra/andre impulser stopper krampen i mellomgulvet ;-) Men klart, funker det ikke - så kan man få småpinlige resultater ja. Med ymse gasser som kommer ut her og der... Ja mulig det funker for noen men da gjelder det å prøve seg fram. Hvis man vil opprettholde en viss fintfølelse overfor partner : )Jeg husker jeg fikk de største innoverbrølene da jeg var barn ,mister nesten pusten også, kiling er grusomt. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Ptsj... sa du IKKE, det! ;-p Hehe - fikk visst til svar at du drakk Cola Light (eller noe sånt)... Jaja, morgendagen blir nok bedre... Nå er det min tur til å føle meg dårlig, feber, muskelverking og det hele kom som kasta over meg i sta :-( 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hvis man husker å helle glasset den riktige veien så hehe, ja det er en forutsetning hvis ikke havner jo ikkeno vann i munnen og alt på skjorta ja 0 Siter
Prozak Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jepp. Lokalisere og isolere muskelen, og "konsentrere" seg om å slappe av i den. Funker perfekt for meg :-) "....................................." 0 Siter
carma Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Jepp. Lokalisere og isolere muskelen, og "konsentrere" seg om å slappe av i den. Funker perfekt for meg :-) "....................................." mmm.. gjør det enkelt når du er drita og? ;-p 0 Siter
Prozak Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 mmm.. gjør det enkelt når du er drita og? ;-p Det fungerer faktisk alltid for meg. Bortsett hvis jeg røyker - da er det umulig å kontrollere muskelen idet jeg tar et trekk. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.