Gå til innhold

Kronisk innvendig angst

Anbefalte innlegg

Gjest anonymus

Noen alternative raad e.l om hva jeg skal gjore for a bli frisk eller bedre ? Provd ganske mye og vil gi tilbake mld om jeg skulle faa raad jeg allerede har provdt.

Er en del av pers.heten min og da viser det seg at ogsa medikamenter virker darlig.Sier psyk. min.Slik er det meg meg og vaert slik igjennom 14 aar na. Jeg er uten utannelse, trydet, ingen partner, ingen barn, ensomheten jeg foler er ogsa ett resultat av sykdommen.

Men ser helt fin og normal ut pa utsiden. Det er jeg igrunn glad for men har ogsa en negativ effekt i et lokal samfunn som jeg lever i.

Sier du ;Du maa laere a leve med angsten ? Sa svarer jeg at jeg har det.Men livet foles uansett som om jeg balanserer hele tiden "on the edge" i mange ar. Og har siste aret begynt a misbruke narkotika. Faktisk bedre livskvalitet etter det. iallefall klart a kommet i kontakt med folk og det motsatte kjonn nar jeg har vaert ruset.Uten rusen er synlig utenpa meg. Iallefall har det vaert deilig a nyte oyeblikkene. Var faktisk 3 mnd pa en instusjon uten a fa hjelp i Norge, for en tid tilbake. Kan like godt si hvor det var.. Ikke sa mye a tape.. Det var Modum Bad Nervesanatorium i Modum kommune. En uke for jeg dro hjem. Ordnet jeg meg med noe minus(Heroin). Alle skrytte av meg etter at jeg sette meg noen skudd i det skjulte av det, hvor mye bedre jeg virket osv osv Tilogmed mine nesten daglige kons. med psykiater, som jeg gikk fast til i 3 mnd der. En fremtreden norsk psykiater, ogsa av han fikk jeg hore hvor mye bedre jeg saa ut og virket denne hemmelige personlige dop uka mi der. Dette er noen aar ar siden og historien er 110pros sann. En venn av meg sa nar jeg tok a injek.dosene mine pa egenhand..Ikke noe a skryte av, men jeg var fortvilt ! Da hadde jeg provd minus kun to ganger tidligere. Sa det jeg forteller dette for er at eksperter pa menneskesinnet skal noen og en hver vaere forsiktig med a kalle seg.Heller si at her er en som har studert og lest mye om dette.Og nok med det. Men uansett hvor mye man leser om hvordan sjokolade smaker, sa kjenner man ikke hvordan egentlig smaken er, for man har tatt en bit og smakt pa den. Man kan lese og lese, men...

Ble igrunn ikke noe konkret ut av dette innlegget. Men lurer pa om noen alternative terapauter har tilgjengelige apparater e.l kan idag male kreftene og eller energiene i menneskesinnet.Eller hele kroppen for den slags skyld.Man kan vel ikke skille materie og energi. Men tror det er her svarene pa uforklarelige og alvorlige lidelser, ogsa psykiatriske !. Innerst inne er, vel bade vi og alt i universet energi ? Men kanskje jeg tar feil ? Som psykiatrien sa ogsa sa ofte har gjort opp igjennom tidene og som de desverre ogsa fortsatt gjor..Men ikke lett a fa feks. en spes.i klinisk psykologi a inromme noe eller eller mye av det han har laert og sier er feil.Jeg har provd noen ganger uten hell iallefall. Selv om psykologi er filosofi. Og ikke vitenskap.

Som en kjent ydmyk psykiater sa en gang ( Husker ikke navnet): Psykiatrien er det medisinske fagomraadet som er aller mest basert pa tro og antagelser. Mer enn noe annet fagomrade innen moderne medisinen !

Ikke meningen a sverte hele norsk psykiatri, selvom jeg inrommer jeg er litt bitter som ikke far hjelp selv. Vet jeg att de heldigvis fortsatt kan hjelpe endel, men da helst personer som har problemer og konflikter som ligger opp i dagen.

Sa kjeare alternativ medisin.Haper et el. flere kloke hoder bland dere kan finne sammenhengen og kanskje maale den usynelige magnetisme, Og pavirkningskraften pa livet. Menneskets indre krefter,energi,kjemi og elektrisitet. Og bedre el.heale disse fortsatt umaalbare usynelige fenomenene vi vet eksisterer.

Vi er jo alle igunn elektroniske vesen.

Gud velsigne alle uskyldige medmenneskene vaare med alvorlige sinnslidende, som til stadighet taper og lider.Ogsa til deres naermeste som kjemper sammen med de !

Takk !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179658-kronisk-innvendig-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...