flisa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Etter et søk på Google, så handler et livstestamente paradoksalt nok bare om å få lov til å dø. http://www.google.com/search?hl=no&q=livstestamente&btnG=S%C3%B8k&lr=lang_no Hva skal jeg skrive - som vil leve, uansett? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Om du skriver at du vil leve uansett, så kan en lege likevel vurdere at det ikke har hensikt å holde deg i live. Ønsker du å bli holdt i live så har du vel ikke bruke for et livstestamente? Man tar ikke livet av folk hvis det er håp uansett hva enkelte måtte tro etter Terri-saken. 0 Siter
Elis31 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Bare skriv et et eget brev å legg i pengeboken. Det skal jo være ditt ønske uansett. Jeg for min del tror jeg stoler på legestanden. 0 Siter
favn Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Pussig, dødstestamente er da en atskillig mer passende og treffende betegnelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.