Gå til innhold

Har du verv i håret?


Gjest hårtussa

Anbefalte innlegg

Gjest hårtussa

Jeg hater den sinnsykt store og stygge verven jeg har i bakhue. Selv om håret er nyvasket deler det seg bak på toppen. Hvis noen står bak meg i kø, føler jeg at de kan se rett på skallen min.

Jeg tuperer og sprayer så godt jeg kan, men det hjelper ikke i lengden...

Flere enn meg som har det problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Katt-ja

    5

  • Tottlå

    4

  • amber sun

    3

  • org

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

He-he, sønnen min på snart 15 har! Når en da vet hvor kult det er for gutter i den alderen å ha litt halvlangt hår, og hans i tillegg er usedvanlig tykt, kan du tenke deg at han av og til ser litt snodig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Maken til din sannsynligvis. Venter spent på om noen har noen gode tips!

Synes noen hårlengder/frisyrer fungerer bedre enn andre. Uten at jeg helt husker hva jeg har kommet fram til. Skulder

-langt, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes noen hårlengder/frisyrer fungerer bedre enn andre. Uten at jeg helt husker hva jeg har kommet fram til. Skulder

-langt, kanskje?

Hos meg fungerer det egentlig bedre med litt kortere. Får litt krøller/mye fall da, så da skjules den litt lettere. Skulderlangt blir det tyngre, og "deler" seg lettere. Men sikkert forskjellig ift hårtype!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg fungerer det egentlig bedre med litt kortere. Får litt krøller/mye fall da, så da skjules den litt lettere. Skulderlangt blir det tyngre, og "deler" seg lettere. Men sikkert forskjellig ift hårtype!

Sikkert! Mente forsåvidt skulderlangt i motsetning til lengre. Synes det varierer med klippen også,- ikke bare lengden. Tror jeg. Eller kanskje noe annet som svinger. Statisk elektrisitet f.eks.

Må vaske håret veldig ofte for å unngå å se verven i perioder, andre ganger er det ikke så plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja. Jeg har også en sånn. Jeg er nødt til å ha håret i en stram hestehale når det er nyvasket og tørt. Da "legger det seg til", i alle fall for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårtussa

Huff, ja. Jeg har også en sånn. Jeg er nødt til å ha håret i en stram hestehale når det er nyvasket og tørt. Da "legger det seg til", i alle fall for en stund.

hestehale er det eneste som duger ja. Men blir lei av å gå med hestehale hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

Ja, har hatt det hele livet. Det er bedre eller verre i perioder.

Føler jeg har "hull i hodet". Ser ut som sykehussveis hvis jeg ikke fikser den om morgenen!!!

Gjør littt som ...var det flisa? : "Prøv å rote verven til med vann" -- Og så føner jeg den, eller grer hardt nedover, og lar det lufttørke mens jeg spiser frokost.. og så fluffer jeg opp ettterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en akkurat som du, og det var noe herk når jeg hadde litt lenger hår.

Men nå klipper jeg meg helt kort, og da er det ikke lenger noe problem.

Men det er kanskje ingen god løsning for deg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg den eneste som ikke vet hva verv ER?

Jeg kaller det kvervill. :)

Et sånt sted i håret hvor det vokser i merkelige retninger, en "hvirvel", kan man vel si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårtussa

Jeg har en ubeskrivelig verv foran. Den er gedigen.

synes den hvis du tuperer håret og grer det pent over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

synes den hvis du tuperer håret og grer det pent over:)

Jeg vet ikke hva det vil si å tupere håret, men den synes ikke når jeg har kort hår - noe jeg stort sett har, samt bruker voks - noe jeg stort sett gjør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...