Gå til innhold

Har du verv i håret?


Gjest hårtussa

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som ikke vet hva verv ER?

Jeg lurte også på det...nå ser jeg at det er en virvel.

Og jeg har visst ikke noen verv i håret heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Katt-ja

    5

  • Tottlå

    4

  • amber sun

    3

  • Freya

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg lurte også på det...nå ser jeg at det er en virvel.

Og jeg har visst ikke noen verv i håret heller. :)

Ehh.......er det det samme som viker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.......er det det samme som viker???

Nei, jeg skjønner det sånn at det er en slags virvel. At håret ligger flatt i en sving et eller flere steder på hodet, liksom. Skjønner?

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

Vanligvis henger håret f eks ned fra en midtskill. Men hvis personen har en verv/virvel, så ligger f eks det som kunne vært pannelugg, svingt opp og til siden over pannen. På en måte.

hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønner det sånn at det er en slags virvel. At håret ligger flatt i en sving et eller flere steder på hodet, liksom. Skjønner?

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

Vanligvis henger håret f eks ned fra en midtskill. Men hvis personen har en verv/virvel, så ligger f eks det som kunne vært pannelugg, svingt opp og til siden over pannen. På en måte.

hm

Hmmm....hadde det bare vært så vel, at håret mitt kunne svingt litt! Er så lut lei "rett-ned-hår"!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....hadde det bare vært så vel, at håret mitt kunne svingt litt! Er så lut lei "rett-ned-hår"!!!!

Men tenk om det svingte feil vei...det er vel ofte det som er problemet når man har sånn verv i håret. At det bare vil ligge til en kant, og den kanten ikke passer til frisyren en vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm....hadde det bare vært så vel, at håret mitt kunne svingt litt! Er så lut lei "rett-ned-hår"!!!!

Med en verv svinger det ikke dit du vil, skjønner du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk om det svingte feil vei...det er vel ofte det som er problemet når man har sånn verv i håret. At det bare vil ligge til en kant, og den kanten ikke passer til frisyren en vil ha...

Eller at den deler håret, så man nesten ser rett inn til hodebunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jeg har vel noen her og der ja, men dattera mi ble født med verdens største verv rett foran i pannen, en skikkelig søt krøll.

Den er der enda, men hun har fått noen krøller så det går an å få dekket den til litt, men hun kommer til å irritere seg grønn når hun blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk om det svingte feil vei...det er vel ofte det som er problemet når man har sånn verv i håret. At det bare vil ligge til en kant, og den kanten ikke passer til frisyren en vil ha...

Okay, sånn vil jeg ikke ha!!

Hihi......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

Er jeg den eneste som ikke vet hva verv ER?

jeg ble litt glad for at denne kom opp nå..satt å leste innleggene nedenfra, å alle så ut til å skjønne hva en verv var..har bare hørt om verv i forhold til verbet verve jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Er jeg den eneste som ikke vet hva verv ER?

Jeg vet heller ikke, men jobber meg nedover tråden nå så mulig jeg får vite det etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kaller det kvervill. :)

Et sånt sted i håret hvor det vokser i merkelige retninger, en "hvirvel", kan man vel si.

Og der var det visst en annen trønder, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verv i panna, kunne aldri ha skikkelig pannelugg da jeg var ung og det var moderne. Håret delte seg til hver side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, håret i panna vokser opp og ikke ned. denne går i arv, i familien er det kun min bestefars mor, bestefar, tante og hennes sønn ( min fetter) og hans datter igjen som har den. + min datter. Av den grunn synes vi den er litt morsom vi få som har den :-)

Men dattra mi tar kaka:

Hun har min verv i panna, farens sidelengs-verv i nkken og to "kroner" (aner ikke hva man kaller det, men det er der håret liksom har senter midt oppå hue) midt oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...