Freya Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er det bare jeg som synes at legedama i reklamebanneret "La meg sjekke deg" ser ut som hun har den snusklysa i underleppa? Hehe... Hvis hun ikke har snus, så gjør hun iallfall noe meget rart med ansiktet sitt. 0 Siter
Tottlå Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hehe.....ja hun har helt klart noe på lur under leppa!!! 0 Siter
Gjest or what Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Snus i underleppa? Tvilsomt. Tror det enten er tunga eller så er det tennene (underbitt). 0 Siter
Freya Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Snus i underleppa? Tvilsomt. Tror det enten er tunga eller så er det tennene (underbitt). Jeg TROR ikke hun har snus da, det bare ser så rart ut. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Har ikke sett det, men jeg var hos en lege en gang med svarte renner mellom tennene og snusdåsa foran seg på skrivepulten... Skikkelig skrue!! Drar ikke tilbake dit, nei. 0 Siter
Gjest Og det gjør ikke alle vi andre Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Har ikke sett det, men jeg var hos en lege en gang med svarte renner mellom tennene og snusdåsa foran seg på skrivepulten... Skikkelig skrue!! Drar ikke tilbake dit, nei. Så leger kan verken røyke eller snuse? Kanskje ikke drikek alkohol heller, eller spise fetende mat... Dem vet jo at det ikke er bra for kroppen.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Så leger kan verken røyke eller snuse? Kanskje ikke drikek alkohol heller, eller spise fetende mat... Dem vet jo at det ikke er bra for kroppen.. Ikke på jobb mens de har pasienter nei. Men hvis det er greit for deg så er han sikkert glad for å få deg som kunde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.