Gå til innhold

beroligende


Gjest WF

Anbefalte innlegg

Vet jeg ikke for sove i kveld. Kan ikke sitte stille. Sitter og vipper med bena og trommer med fingrene må bevege meg frem og tilbake. Har begynt å bruke alkohol som selvmedisinering for å sovne, for å dovne tankene. Men kan ikke fortsette med det heller for da risikerer jeg å bli alkoholiker! Men jeg liker faktisk ikke så godt å være i denne tilstanden. Jeg blir mer og mer nervøs og føler at ting er uvrielige. Hva gjør jeg? Føler behov for noe beroligende, hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bitis Gabonica

Jeg ville kontaktet fastlegen, og bedt om time snarest. Ikke fordi det er noe alvorlig sykdom på færde, men fordi det rett og slett er utrolig plagsomt å ha det slik! Alkohol er ikke noen god løsning i lengden, det har gjerne heller en tendens til å gjøre vondt verre.

Kanskje kan antidepressiva hjelpe deg på sikt, mens du kan ha noe beroligende som du tar ved behov inntil antidepressiva virker (tar vanligvis opp i en måneds tid). Dessuten er det gjerne en lettelse å få snakket om det som plager en.

Om fastlegen ikke kan hjelpe deg på en stund og det blir krise, kontakt legevakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og ta deg et varmt bad, Vet det er vanskelig. Gå til fastlegen i morgen og fortell hvordan du har det. Går selv på Sobril og zopiklone og det fungerer.

Hold ut

Mange tanker fra en som vet også hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...