Gå til innhold

tannverk og bechterew


Gjest redi

Anbefalte innlegg

Jeg var hos tannlegen i dag, og var sikker på at det var hull på hull, fordi jeg verket slik i tennene og i øvre del av kjeven. Så for meg tannrotbettenlse og all slags.

Men, røntgenbildene var fine, og han skrøt faktisk over tennene.

Jeg fikk imidlertid et betennelsesdempende middel (Naproxen). Jeg fortalte ham nemlig at jeg lurer på om jeg har bechterew.

Er det vanlig for bechterewpasienter å verke her??

Jeg har de største plagene mine i øvre del av ryggen. Verker også av og til under høyre hæl, en sjelden gang i høyre hofte (glipper liksom) og har verket vondt i brystkassen...

Er det vanlig å skrive ut denne medisinen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei redi.

Denne var vrien.

Jeg skulle gjerne hatt deg til en grundig undersøkelse med en sikker diagnose fra en lege.

Jeg kan ikke si hva det feiler deg, men kan ikke se hva en bechterew-tilstand skulle ha direkte med dine tannplager å gjøre.

Det preparatet du fikk vil jo dempe plagene dine nær sagt uansett hva som feiler deg.

Jeg synes du skal få en lege til å utrede hva dine plager kommer av, så ville jeg ut fra dette oppsøke en tannlege igjen.

Dersom han (eller hun)ikke kan gi noen god og sikker diagnose, ville jeg la meg henvise til en spesialist med mere kompetanse på området.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...