amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 *he he* Har du forresten hørt om han som hadde som utdannelse ett år på landbruksskole og to netter på husmorskole? ;-= *LOL* Dette blir bare bedre og bedre, jo! Skål, morsan! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Vet du, tottlå. Den der utdannelseshistorie var så bra satt sammen at jeg skåler på det! *skåler med bringebær-Teezer* Hepp! bringebær teezer?? hva er det? 0 Siter
noami Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har en bachelorgrad (evt cand mag, usikker, holdt på med mellomfag da de forandra gradene til BA/MA) og holder på med mastergraden..siste året...forhåpentligvis... 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 *blunke* Har du alkoholforbud?? Det har ikke jeg... hehe Ja, jeg har i grunnen det fra legen vettu, pga you know....!! Men nå kjenner jeg det pirrer etter ett glass vin, altså!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 bringebær teezer?? hva er det? Den eneste rusbrusen jeg liker smaken på. Den er kjempegod. Den heter visst Barcelona, når jeg ser etter på flasken. Teezer Barcelona. Men den smaker bringebær 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja, jeg har i grunnen det fra legen vettu, pga you know....!! Men nå kjenner jeg det pirrer etter ett glass vin, altså!!! Åja, stemmer. Men et pittelite glass skader kanskje ikke.? 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Åja, stemmer. Men et pittelite glass skader kanskje ikke.? Nei, kan ikke gjøre det!!! Men har du noen råd.......jeg har ikke vinåpner.... How do I do???? Hihi... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 videregående + snart 4 års universitetsutdannelse til høsten. 0 Siter
....AV Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg er siv.ing. dvs. 4.5 års universitetsutdannelse. I tillegg har jeg 10 vekttall jus. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Den eneste rusbrusen jeg liker smaken på. Den er kjempegod. Den heter visst Barcelona, når jeg ser etter på flasken. Teezer Barcelona. Men den smaker bringebær Rusbrus faktisk, de eneste gangene jeg drikker det er på afterskien på Hemsedal, da går det i Vodka Blue som faktisk er ganske godt, men søtt. Vin er godt 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Den eneste rusbrusen jeg liker smaken på. Den er kjempegod. Den heter visst Barcelona, når jeg ser etter på flasken. Teezer Barcelona. Men den smaker bringebær forresten skravler dere nå? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Den eneste rusbrusen jeg liker smaken på. Den er kjempegod. Den heter visst Barcelona, når jeg ser etter på flasken. Teezer Barcelona. Men den smaker bringebær og der fikk jeg svaret hehe 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Lektor m/opprykk ) 6 års høgskoleutd. 0 Siter
monsina Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har videregående + noe som i urtida het studentfagkurs, og holder på med en treårig høyskoleutdannelse nå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har ett år på et universitet i Frankrike. Etter det 5 år på Høgskole i Norge - deriblant 1 vekttall kaninavl! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Høyeste fullførte er videregående. Skal ha liggende noen beviser for diverse vekttall i grunnfag historie og grunnfag norsk et sted og - hhv. 16 og 12 vekttall om jeg erindrer korrekt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Høyeste fullførte er videregående. Skal ha liggende noen beviser for diverse vekttall i grunnfag historie og grunnfag norsk et sted og - hhv. 16 og 12 vekttall om jeg erindrer korrekt. Har innbilt meg at du var en typisk universitets-mann, med mange år på lesesalen :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg tok videreutdannelse i Polka ved universitetet i Berlin, like ved kaien i berlin, altså.... Hehehehhehehe... Den var bra Totti! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 3-dagerskurs i rosinskrukking og banabøying i kjellern hos Banan-Matisen, Filipstad. Og et runkekurs i Betlehem m/diplom. Dessuten autodidakt brusraper uten tilløp. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 3-dagerskurs i rosinskrukking og banabøying i kjellern hos Banan-Matisen, Filipstad. Og et runkekurs i Betlehem m/diplom. Dessuten autodidakt brusraper uten tilløp. Runkekurs ja.. kan du gi meg noen tips? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.