Mr Kahn Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Runkekurs ja.. kan du gi meg noen tips? Tja, mot et lite honorar... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Litt høyskole, og snart 4 år på universitet....bare 2 år igjen, og gjett om jeg gleder meg til å få lønn! Alt skal sløses bort på meg selv. og Lånekassen 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Tja, mot et lite honorar... Lite? Hva vil det si? Er det billigere å dra til Betlehem selv? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Har innbilt meg at du var en typisk universitets-mann, med mange år på lesesalen :-) Joa, har vel egentlig anlegg for den type liv, i bunn og grunn. Og hadde nok endt opp med mange års studier på disktriktshøyskoler ihvertfall, under normale omstendigheter. I stedet for å bruke de årene man vanligvis studerer på til å løse opp en ganske omfattende livskrise. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Joa, har vel egentlig anlegg for den type liv, i bunn og grunn. Og hadde nok endt opp med mange års studier på disktriktshøyskoler ihvertfall, under normale omstendigheter. I stedet for å bruke de årene man vanligvis studerer på til å løse opp en ganske omfattende livskrise. Hei og god morgen. Insomnia deluxe. Kjekt å se at noen er oppe. Jeg tok utdannelsen, men har siden brukt åra på å ruske opp i livet i stedenfor å jobbe. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Har ett år på et universitet i Frankrike. Etter det 5 år på Høgskole i Norge - deriblant 1 vekttall kaninavl! *ler* Ser for meg at det holder med ett vekttall for å plassere en hannkanin sammen med en eller flere hunner. De finner visstnok ut av resten selv... Kanskje kunnskapene kan overføres til andre arter, eks homo sapiens? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Cand Mag (4 år) Mastergrad (M.Sc.) (2 år) på diverse høgskoler og universitet. 0 Siter
mrxx Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Har to høyskole utdannelser, pluss et par fag på NTNU i tillegg til en mengde kurs innen for fagene jeg er utdannet i. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Lite? Hva vil det si? Er det billigere å dra til Betlehem selv? Nei, men farligere. 0 Siter
psst Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 4 år på yrkesskolen innenfor 2 ulike fag, pluss fagbrev. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hei og god morgen. Insomnia deluxe. Kjekt å se at noen er oppe. Jeg tok utdannelsen, men har siden brukt åra på å ruske opp i livet i stedenfor å jobbe. Skulle gjerne hatt det slik jeg og gitt - hadde vært bedre å ha en høyere utdannelse, og på det grunnlag hatt flere valgmuligheter i yrkeslivet når man er ferdig med å ruske opp i livet ;-) 0 Siter
Akela Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 gymnas + to år på universitet. Har tre år igjen til fullført utdannelse 0 Siter
monass Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg har det vi i gamle dager kalte en regional cand.mag. Nysgjerrig: tilsvarer det høgskolekanditat idag? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg har det vi i gamle dager kalte en regional cand.mag. Høyskolekandidat har 2 års utdannelse. Cand.mag er 3,5-4 års utdannelse. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nysgjerrig: tilsvarer det høgskolekanditat idag? Nei. En cand.mag-utdannelse tilsvarer ca 4 års høyere utdanning. At den er regional betyr bare at den er satt sammen av universitets- og høyskolefag. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Høyskolekandidat har 2 års utdannelse. Cand.mag er 3,5-4 års utdannelse. Nå svarte du meg i stedet for My. ;o) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nå svarte du meg i stedet for My. ;o) Oupps, sorry. Ser at du retta det opp til henne. Bør kanskje sjangle meg ut i godværet med de skjeve øynene mine... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.