trubaduren Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg bare lurer, plutselig går det bare å ringe nødnr. dette forstår jeg lite av. Skjedde i kveld. 0 Siter
trubaduren Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Tomt kontantkort? Nei, men i dag ringte Telenormobil meg fordi jeg bytta til en mye billigere operatør som Telenor ikke kunne konkurere pris med. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei, men i dag ringte Telenormobil meg fordi jeg bytta til en mye billigere operatør som Telenor ikke kunne konkurere pris med. Det gjør de visst alltid når folk bytter fra Telenor (fasttelefon eller mobil) til et annet selskap. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er noe riv ruskende galt med _hele_ Telenor. J**** høkkertkonsern!!!!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er noe riv ruskende galt med _hele_ Telenor. J**** høkkertkonsern!!!!!! Derfor ordner man seg, så man har fasttelefon, mobil og ADSL fra andre leverandører. Enkelt og greit. Ikke noe Telenor innenfor våre dører lenger :-) 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Telenormobil er et synkende skip - og de vet det. Holder seg flytende så lenge de kan, og bruker alle triksene i boka... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Derfor ordner man seg, så man har fasttelefon, mobil og ADSL fra andre leverandører. Enkelt og greit. Ikke noe Telenor innenfor våre dører lenger :-) Du har skjønt det! Jeg har ennå bare halvveis skjønt det. Fasttelefon og bredbånd fra annen leverandør, men fortsatt Telenormobil *urk* Anbefal gjerne noe annet. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Du har skjønt det! Jeg har ennå bare halvveis skjønt det. Fasttelefon og bredbånd fra annen leverandør, men fortsatt Telenormobil *urk* Anbefal gjerne noe annet. Jeg har Netcom, et bedriftabonnement som jeg er fornøyd med. Men vet ikke om det nødvendigvis alltid er det rimeligste for meg, men en bra "deal" - greit nok for meg. Men det er jo mange som bruker billigselskaper som Chess, Mobyson (?) osv, så sjekk telepriser.no osv, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.