skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Å dra te Bloksberg! Kan liksom forestille meg når jentene er ute og leker og skal ropes inn til middag... Guri land, vemmelig tanke! :-) Dra te Bloksberg :-) De er jo der, det var jo der ungen ble født. Tenk å kunne si at jeg hetter Leah Isadora og er født på Bloksberg... 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Isadååååra, ja!!! Hahahaha........lenge siden jeg har ledd så mye! Lurer på hvordan ungen ser ut, jeg! Har hun et typisk Isadåååååra-utseende, tro?? Blir nok sponset med sminke fra IsaDora på livstid. Til dåpen stiller hun med knallrød rouge og mørkeblå øyenskygge. 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *kniser* og så klarte hun å få ungen rett før pavens begravelse også da. Jeg ler meg ihjel. *tørker tårer* Hohoho......godt planlagt! 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Dra te Bloksberg :-) De er jo der, det var jo der ungen ble født. Tenk å kunne si at jeg hetter Leah Isadora og er født på Bloksberg... Dette blir bare verre og verre!! *Hyyyyyyyyyyyyyyl-ler* 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Dra te Bloksberg :-) De er jo der, det var jo der ungen ble født. Tenk å kunne si at jeg hetter Leah Isadora og er født på Bloksberg... "De er jo der, det var jo der ungen ble født." Men *vi* er ikke der! 0 Siter
morsan Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Blir nok sponset med sminke fra IsaDora på livstid. Til dåpen stiller hun med knallrød rouge og mørkeblå øyenskygge. Da blir hun nok bedååååårende! ;-) 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Blir nok sponset med sminke fra IsaDora på livstid. Til dåpen stiller hun med knallrød rouge og mørkeblå øyenskygge. Å giiiiiid! vet du hvem jeg tenker på, når jeg hører Isadååååååra??? Hun der stesøstera i "Askepott med 3 nøtter" som går hver jul!!! Thihi.... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Mye verre, jeg kunne ikke tenke meg å kalle ungen min det selv om dattera mi heter M.Angelica. Glemte at dattera de het det. Flott navn Angelica. *ro, ro, ro......* Den første M'en er et flott navn da. 0 Siter
morsan Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hadde ikke trodd de klarte å slå Maud Angelica navnet, men dette må vel være hakket verre ) *he he* ja! Men hva skulle en eventuell gutt hete for å i det hele tatt komme i nærheten av dette? Noah Franciscus? 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Da blir hun nok bedååååårende! ;-) Ja, aldeles nyyyyyyyyyyydelig, altsaa! 0 Siter
morsan Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Å giiiiiid! vet du hvem jeg tenker på, når jeg hører Isadååååååra??? Hun der stesøstera i "Askepott med 3 nøtter" som går hver jul!!! Thihi.... Heter ikke hun "bare" Dora? 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Å giiiiiid! vet du hvem jeg tenker på, når jeg hører Isadååååååra??? Hun der stesøstera i "Askepott med 3 nøtter" som går hver jul!!! Thihi.... Heter hun Isadååååra? Nei, Dåååra var det ja. HIhih, fine navn. 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *he he* ja! Men hva skulle en eventuell gutt hete for å i det hele tatt komme i nærheten av dette? Noah Franciscus? *Hyyyyyyl* Hahahaha... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Både Leah og Maud er fine navn, men at de på død og liv må henge på sånne teatralske navn i tillegg, er utenfor min fatteevne. 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *he he* ja! Men hva skulle en eventuell gutt hete for å i det hele tatt komme i nærheten av dette? Noah Franciscus? Gabriel Alexandrus? 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Heter ikke hun "bare" Dora? Dååååååååra v.s. Isadååååra....... Hmm.........samme sorten!!! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *he he* ja! Men hva skulle en eventuell gutt hete for å i det hele tatt komme i nærheten av dette? Noah Franciscus? Ja får virkelig håpe de får gutt neste gang. Blir jo kjempespennende å se om de klarer å gi han et like pompøst navn. 0 Siter
morsan Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Gabriel Alexandrus? Eller noe som slutter på Benedictus! ;-) 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 http://www.evangeliet.no/leah.html "Navnet Leah betyr trøtt eller sliten. Et underlig navn. Kanskje kan navnevalget hatt noe med utseende – eller med synet hennes å gjøre." Vet ikke lenger hvor jeg skal gjøre av meg, så mye som jeg ler!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.