Gjest vis Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 NAVNEVALGET VAR STILIG!! Det første jeg tenkte var at det var virkelig fint. Skjønner ikke at alle synes det er så forferdelig 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Joda ;-) Er bare veldig glad for at ingen har uskyldig moro på internett med mine barns navn... Men, de er vel så herdet som de kan få blitt allerede. Og leser nok ikke på DOL. Ikke i dag, i alle fall :-) Tror ikke akkurat Leah Isadora sitter her og knotter allerede heller... *fnis* Den skal tidlig krøkes som god dol-kjerring skal bli! 0 Siter
Gjest sukksukksukk Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Er nok kombinasjonen av navn som tar kaka, synes jeg. Hva er feil med den da? At hun ikke skal hete Anne Marie, eller Kari Mette? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Joda ;-) Er bare veldig glad for at ingen har uskyldig moro på internett med mine barns navn... Men, de er vel så herdet som de kan få blitt allerede. Og leser nok ikke på DOL. Ikke i dag, i alle fall :-) Hva så, om noen hadde hatt uskyldig moro med dine barns navn på nettet? Så lenge det er voksne folk, som ikke går ut og mobber barna for det etterpå IRL? 0 Siter
Gjest sukksukksukk Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, han er virkelig ille. Han har ikke vett på å holde kjeft, men bare MÅ skryte til journalistene. "Jeg var der når dronningen fikk beskjeden". og tilsvarende "Jeg-har-snakket-med-den-og-den kjendisen-er-ikke-jeg-tøff-eller" Ja, vi er litt av en nasjon som har en sånn høvding, ikke sant? Håper vi klarer å velge bedre til høsten, at noen med flertall får taburetten. 0 Siter
morsan Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Men jammen fint at ungen spratt ut i dag og ikke i morgen. Litt kjipt å feire 5 årsdagen sin mens bestefar og onkel er opptatt av å markere 70-årsdagen for angrepet på Norge! 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg synes i grunnen Leah er ganske fint, men Isadora gir meg sterke mascara-assosiasjoner...:-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, vi er litt av en nasjon som har en sånn høvding, ikke sant? Håper vi klarer å velge bedre til høsten, at noen med flertall får taburetten. Spørs om ikke Kjell Magne kommer til å legge seg ned på kontoret sitt og skrike og sparke og slå hvis han blir kastet ut. "Jeg vil være sta(t)sminister, dere sa jeg kunne være sta(t)sminister dere..." Så dere hvordan "ting" vokste når han snakket om at han hadde truffet den amerikanske presidenten? Uff nå er jeg slem, får ikke håpe han leser dette og får nok et sammenbrudd. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, vi er litt av en nasjon som har en sånn høvding, ikke sant? Håper vi klarer å velge bedre til høsten, at noen med flertall får taburetten. Vi har en prest som står til rors og styrer skuta Norge... Enig i at vi får håpe på bedre tider fra høsten av. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Men det er vel oppkalt etter en kvinne ved navn Isadora antakeligvis. På samme måte som Merzedes er oppkalt etter utviklerens datter, så Merzedes er også et jentenavn. Kanskje ikke veldig utbredt her til lands da... :-) MERCEDES!!! 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jo, men Merchedes er jo mye finere enn Isadora! Synes nå jeg... Å herregud! Er det virkelig ikke mulig å skrive MERCEDES riktig???? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Men jammen fint at ungen spratt ut i dag og ikke i morgen. Litt kjipt å feire 5 årsdagen sin mens bestefar og onkel er opptatt av å markere 70-årsdagen for angrepet på Norge! Onkel skal vel i "familie-bryllup" i morgen han? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 MERCEDES!!! JAAAAAAAAAAAA VEEEEEEEEEEEEEEL! Herreminhatt da, var vel ikke nødvendig å skrike til meg pga en stakkars stavefeil? 0 Siter
Gjest polyneser Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Sikkert ikke. Men jeg synes ofte det blir litt mye hetsing av navngitte personer... Det ble liksom så ensidig hyl-og-skrik-så-fæle-navn... Hadde jo blitt litt stusselig å hete Bente eller Hilde - for ikke å snakke om Olaug i den familien? Og det du skrev det, var ikke hetsing av navn?? Hehe, man skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus! 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 JAAAAAAAAAAAA VEEEEEEEEEEEEEEL! Herreminhatt da, var vel ikke nødvendig å skrike til meg pga en stakkars stavefeil? Hehe, det var da fælt da! Stavefeil og stavefeil...det er tross alt et egennavn da. Burde liksom skrevet det riktig da:-) 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Å herregud! Er det virkelig ikke mulig å skrive MERCEDES riktig???? UNN-SKYLD! 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 UNN-SKYLD! Skal vurdere det...men å ikke klare å stave Mercedes riktig er jo som å banne i kjærka! 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Skal vurdere det...men å ikke klare å stave Mercedes riktig er jo som å banne i kjærka! Har gjort det også, jeg. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Har gjort det også, jeg. Å nei, gid a meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.