Gå til innhold

Skal si de har greie på navn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NAVNEVALGET VAR STILIG!! Det første jeg tenkte var at det var virkelig fint. Skjønner ikke at alle synes det er så forferdelig

Fortsetter under...

• Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

27

• Tottlå

18

• Gemini

14

• morsan

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Joda ;-)

Er bare veldig glad for at ingen har uskyldig moro på internett med mine barns navn...

Men, de er vel så herdet som de kan få blitt allerede. Og leser nok ikke på DOL. Ikke i dag, i alle fall :-)

Tror ikke akkurat Leah Isadora sitter her og knotter allerede heller... *fnis*

Den skal tidlig krøkes som god dol-kjerring skal bli!

Gjest sukksukksukk
Skrevet

Er nok kombinasjonen av navn som tar kaka, synes jeg.

Hva er feil med den da?

At hun ikke skal hete Anne Marie, eller Kari Mette?

Skrevet

Joda ;-)

Er bare veldig glad for at ingen har uskyldig moro på internett med mine barns navn...

Men, de er vel så herdet som de kan få blitt allerede. Og leser nok ikke på DOL. Ikke i dag, i alle fall :-)

Hva så, om noen hadde hatt uskyldig moro med dine barns navn på nettet? Så lenge det er voksne folk, som ikke går ut og mobber barna for det etterpå IRL?

Gjest sukksukksukk
Skrevet

Ja, han er virkelig ille. Han har ikke vett på å holde kjeft, men bare MÅ skryte til journalistene. "Jeg var der når dronningen fikk beskjeden". og tilsvarende "Jeg-har-snakket-med-den-og-den kjendisen-er-ikke-jeg-tøff-eller"

Ja, vi er litt av en nasjon som har en sånn høvding, ikke sant? Håper vi klarer å velge bedre til høsten, at noen med flertall får taburetten.

Skrevet

Men jammen fint at ungen spratt ut i dag og ikke i morgen. Litt kjipt å feire 5 årsdagen sin mens bestefar og onkel er opptatt av å markere 70-årsdagen for angrepet på Norge!

Annonse

Skrevet

Jeg synes i grunnen Leah er ganske fint, men Isadora gir meg sterke mascara-assosiasjoner...:-)

fei1365380229
Skrevet

Ja, vi er litt av en nasjon som har en sånn høvding, ikke sant? Håper vi klarer å velge bedre til høsten, at noen med flertall får taburetten.

Spørs om ikke Kjell Magne kommer til å legge seg ned på kontoret sitt og skrike og sparke og slå hvis han blir kastet ut.

"Jeg vil være sta(t)sminister, dere sa jeg kunne være sta(t)sminister dere..."

Så dere hvordan "ting" vokste når han snakket om at han hadde truffet den amerikanske presidenten?

Uff nå er jeg slem, får ikke håpe han leser dette og får nok et sammenbrudd.

Skrevet

Vi har en prest som står til rors og styrer skuta Norge...

Enig i at vi får håpe på bedre tider fra høsten av.

Petrine Eiffel
Skrevet

Men det er vel oppkalt etter en kvinne ved navn Isadora antakeligvis.

På samme måte som Merzedes er oppkalt etter utviklerens datter, så Merzedes er også et jentenavn. Kanskje ikke veldig utbredt her til lands da... :-)

MERCEDES!!!

Petrine Eiffel
Skrevet

Jo, men Merchedes er jo mye finere enn Isadora! :)

Synes nå jeg...

Å herregud! Er det virkelig ikke mulig å skrive MERCEDES riktig????

Skrevet

Men jammen fint at ungen spratt ut i dag og ikke i morgen. Litt kjipt å feire 5 årsdagen sin mens bestefar og onkel er opptatt av å markere 70-årsdagen for angrepet på Norge!

Onkel skal vel i "familie-bryllup" i morgen han?

Skrevet

MERCEDES!!!

JAAAAAAAAAAAA VEEEEEEEEEEEEEEL!

Herreminhatt da, var vel ikke nødvendig å skrike til meg pga en stakkars stavefeil?

Annonse

Gjest polyneser
Skrevet

Sikkert ikke. Men jeg synes ofte det blir litt mye hetsing av navngitte personer...

Det ble liksom så ensidig hyl-og-skrik-så-fæle-navn...

Hadde jo blitt litt stusselig å hete Bente eller Hilde - for ikke å snakke om Olaug i den familien?

Og det du skrev det, var ikke hetsing av navn?? Hehe, man skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus!

Petrine Eiffel
Skrevet

JAAAAAAAAAAAA VEEEEEEEEEEEEEEL!

Herreminhatt da, var vel ikke nødvendig å skrike til meg pga en stakkars stavefeil?

Hehe, det var da fælt da! Stavefeil og stavefeil...det er tross alt et egennavn da. Burde liksom skrevet det riktig da:-)

Skrevet

Å herregud! Er det virkelig ikke mulig å skrive MERCEDES riktig????

UNN-SKYLD!

Petrine Eiffel
Skrevet

UNN-SKYLD!

Skal vurdere det...men å ikke klare å stave Mercedes riktig er jo som å banne i kjærka!

Skrevet

Skal vurdere det...men å ikke klare å stave Mercedes riktig er jo som å banne i kjærka!

Har gjort det også, jeg.

Petrine Eiffel
Skrevet

Har gjort det også, jeg.

Å nei, gid a meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...