Gå til innhold

Skal si de har greie på navn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd det ikke ble en gutt da så kunne de kalt ham Jon Pål :o)

Nei, da hadde det nok blitt Noah Isadorius ;-)

• Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

27

• Tottlå

18

• Gemini

14

• morsan

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spørs om ikke Kjell Magne kommer til å legge seg ned på kontoret sitt og skrike og sparke og slå hvis han blir kastet ut.

"Jeg vil være sta(t)sminister, dere sa jeg kunne være sta(t)sminister dere..."

Så dere hvordan "ting" vokste når han snakket om at han hadde truffet den amerikanske presidenten?

Uff nå er jeg slem, får ikke håpe han leser dette og får nok et sammenbrudd.

Ja, da var han nesten i himmelrik...

Skrevet

Nei, da hadde det nok blitt Noah Isadorius ;-)

LOL, uansett navnet er like pompøst som Ari Behn prøver å være.

Gjest ChiengMai
Skrevet

De er da ikke sunnmøringer heller... :-)

Skrevet

De er da ikke sunnmøringer heller... :-)

Det er da ikke paven heller og det er jo det han heter. Kun en liten fornorskning av navnet hans på engelsk John Paul ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er da ikke paven heller og det er jo det han heter. Kun en liten fornorskning av navnet hans på engelsk John Paul ;o)

Døh, han het faktisk Giovanni Paolo II ;o) Håpløst at de "oversetter" navn, synes jeg.

Den gangen jeg gikk på skolen, lærte vi at navn ikke skulle skrives om på andre språk... Det er visst ikke slik i RL :)

Skrevet

Døh, han het faktisk Giovanni Paolo II ;o) Håpløst at de "oversetter" navn, synes jeg.

Den gangen jeg gikk på skolen, lærte vi at navn ikke skulle skrives om på andre språk... Det er visst ikke slik i RL :)

Jeg vet det. Det er derfor jeg tuller med Jon Pål :o)

Skrevet

Leah (da helst uten h) liker jeg bedre enn Maud. Hakket verre er det med alle de der rosemalte greiene som kommer etter - på begge to.

Men for så vidt - jeg kjenner jo et par som (helt sant og kors på halsen) kalte de to guttene sine for Arne og Bjarne.

blitz1365380771
Skrevet

Leah (da helst uten h) liker jeg bedre enn Maud. Hakket verre er det med alle de der rosemalte greiene som kommer etter - på begge to.

Men for så vidt - jeg kjenner jo et par som (helt sant og kors på halsen) kalte de to guttene sine for Arne og Bjarne.

Nesten like corny som de to marsvinene som hette Napoleon og Med sin hær! :-)

Skrevet

LOL, uansett navnet er like pompøst som Ari Behn prøver å være.

Jeg sier bare ett enkelt ord, jeg:

"Lysfontene".

Skrevet

Det er for pompøst etter min mening. Når sant skal sies liker jeg ikke doble navn i det hele tatt.

Ganske enig. Aller verst er det når de setter bindestrek mellom.

Skrevet

Hm- er fristet til å out'e noen i min "inngiftede familie", men velger å la være... Men to søstre der har navn som er identiske bortsett fra første forbokstav...

Skrevet

Da hadde han nok hett Raphael Antonius Rene Behn.

Helst med trykk på førete stavelsen i "Rene". :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hm- er fristet til å out'e noen i min "inngiftede familie", men velger å la være... Men to søstre der har navn som er identiske bortsett fra første forbokstav...

Ala Tina og Nina?

Skrevet

Ala Tina og Nina?

Noe sånt ja, selv om du ikke traff helt. :-)

Skrevet

Da hadde han nok hett Raphael Antonius Rene Behn.

Helst med trykk på førete stavelsen i "Rene". :o)

*fnis*

Skrevet

Leste på nettavisa nå nettopp at Leah betyr ku.

Høres jo mye bedre ut *host*

HA!

En sliten ku... Vakkert. :)

Skrevet

HA!

En sliten ku... Vakkert. :)

Jepp... Etter to fødsler, ville jeg tro det paset bedre på mammen akkurat i dag ;-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nesten like corny som de to marsvinene som hette Napoleon og Med sin hær! :-)

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...