Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Synd det ikke ble en gutt da så kunne de kalt ham Jon Pål ) Nei, da hadde det nok blitt Noah Isadorius ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Spørs om ikke Kjell Magne kommer til å legge seg ned på kontoret sitt og skrike og sparke og slå hvis han blir kastet ut. "Jeg vil være sta(t)sminister, dere sa jeg kunne være sta(t)sminister dere..." Så dere hvordan "ting" vokste når han snakket om at han hadde truffet den amerikanske presidenten? Uff nå er jeg slem, får ikke håpe han leser dette og får nok et sammenbrudd. Ja, da var han nesten i himmelrik... 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei, da hadde det nok blitt Noah Isadorius ;-) LOL, uansett navnet er like pompøst som Ari Behn prøver å være. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Synd det ikke ble en gutt da så kunne de kalt ham Jon Pål ) De er da ikke sunnmøringer heller... :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 De er da ikke sunnmøringer heller... :-) Det er da ikke paven heller og det er jo det han heter. Kun en liten fornorskning av navnet hans på engelsk John Paul ;o) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er da ikke paven heller og det er jo det han heter. Kun en liten fornorskning av navnet hans på engelsk John Paul ;o) Døh, han het faktisk Giovanni Paolo II ;o) Håpløst at de "oversetter" navn, synes jeg. Den gangen jeg gikk på skolen, lærte vi at navn ikke skulle skrives om på andre språk... Det er visst ikke slik i RL 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Døh, han het faktisk Giovanni Paolo II ;o) Håpløst at de "oversetter" navn, synes jeg. Den gangen jeg gikk på skolen, lærte vi at navn ikke skulle skrives om på andre språk... Det er visst ikke slik i RL Jeg vet det. Det er derfor jeg tuller med Jon Pål ) 0 Siter
muriel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Leah (da helst uten h) liker jeg bedre enn Maud. Hakket verre er det med alle de der rosemalte greiene som kommer etter - på begge to. Men for så vidt - jeg kjenner jo et par som (helt sant og kors på halsen) kalte de to guttene sine for Arne og Bjarne. 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Leah (da helst uten h) liker jeg bedre enn Maud. Hakket verre er det med alle de der rosemalte greiene som kommer etter - på begge to. Men for så vidt - jeg kjenner jo et par som (helt sant og kors på halsen) kalte de to guttene sine for Arne og Bjarne. Nesten like corny som de to marsvinene som hette Napoleon og Med sin hær! :-) 0 Siter
muriel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 LOL, uansett navnet er like pompøst som Ari Behn prøver å være. Jeg sier bare ett enkelt ord, jeg: "Lysfontene". 0 Siter
muriel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er for pompøst etter min mening. Når sant skal sies liker jeg ikke doble navn i det hele tatt. Ganske enig. Aller verst er det når de setter bindestrek mellom. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Leah (da helst uten h) liker jeg bedre enn Maud. Hakket verre er det med alle de der rosemalte greiene som kommer etter - på begge to. Men for så vidt - jeg kjenner jo et par som (helt sant og kors på halsen) kalte de to guttene sine for Arne og Bjarne. Hm- er fristet til å out'e noen i min "inngiftede familie", men velger å la være... Men to søstre der har navn som er identiske bortsett fra første forbokstav... 0 Siter
muriel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Synd det ikke ble en gutt da så kunne de kalt ham Jon Pål ) Da hadde han nok hett Raphael Antonius Rene Behn. Helst med trykk på førete stavelsen i "Rene". ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hm- er fristet til å out'e noen i min "inngiftede familie", men velger å la være... Men to søstre der har navn som er identiske bortsett fra første forbokstav... Ala Tina og Nina? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ala Tina og Nina? Noe sånt ja, selv om du ikke traff helt. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Da hadde han nok hett Raphael Antonius Rene Behn. Helst med trykk på førete stavelsen i "Rene". ) *fnis* 0 Siter
muriel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 http://www.evangeliet.no/leah.html Leste på nettavisa nå nettopp at Leah betyr ku. Høres jo mye bedre ut *host* 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Leste på nettavisa nå nettopp at Leah betyr ku. Høres jo mye bedre ut *host* HA! En sliten ku... Vakkert. 0 Siter
muriel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 HA! En sliten ku... Vakkert. Jepp... Etter to fødsler, ville jeg tro det paset bedre på mammen akkurat i dag ;-) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nesten like corny som de to marsvinene som hette Napoleon og Med sin hær! :-) *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.