Gjest Linda25 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 må dere bare inn på når dere slår på datan? Har liksom bare 3 sider jeg må inn på... er det noe som er spennende å titte innom? Jeg ser på dol,blink og nyheter på dagbladet... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 I rekkefølge: www.vg.no (startsiden min). www.frisktigers.no www.aftenposten.no (hockeydebatten) www.lysfontenen.no www.doktoronline.no 0 Siter
bes2 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Det må bli: www.aftenposten.no www.vagbladet.no www.nb.no www.klassekampen.no www.diewelt.de - samt NRK P2 nettradio på nrk.no. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 I rekkefølge: www.vg.no (startsiden min). www.frisktigers.no www.aftenposten.no (hockeydebatten) www.lysfontenen.no www.doktoronline.no pøh! Jeg har ingen tro på at dol kommer så langt ned i rekkefølgen 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 www.vg.no (startsiden min) www.hotmail.com www.doktoronline.no 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 pøh! Jeg har ingen tro på at dol kommer så langt ned i rekkefølgen Det er taktisk. Hockeysidene er første prioritet. Det er to av dem. Lysfontenen sjekker jeg ut først fordi det er forholdsvis lite aktivitet der, og derfor tar det veldig kort tid å gå gjennom nye innlegg der. På dol er det mye aktivitet, det tar litt tid å sjekke diverse, og derfor legger jeg den til slutt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Det er taktisk. Hockeysidene er første prioritet. Det er to av dem. Lysfontenen sjekker jeg ut først fordi det er forholdsvis lite aktivitet der, og derfor tar det veldig kort tid å gå gjennom nye innlegg der. På dol er det mye aktivitet, det tar litt tid å sjekke diverse, og derfor legger jeg den til slutt. Aha det var jo faktisk ganske logisk 0 Siter
Freya Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 VG nett, Dagbladet, Spray og Dol! (I den rekkefølgen.) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Nå for tida er det fem forum jeg er innom daglig, og sjekker også nyheter (vg og dagbadet) og tv-guiden daglig. Ikke bare daglig forresten, det blir ca hver gang tuppa sover, så en fire ganger daglig tenker jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.