Gå til innhold

FU: Beste sang akkurat nå


Puzen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    8

  • mAd

    2

  • Åsemor

    2

  • MsSophie

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Landsens

"You don't have to change", tror jeg den heter. En av låtene på den nye plata til Annelie Drecker, den hun sang på Senfredag i går, og som hun har gjort sammen med Röyksopp.

Sjelden jeg hører en ny låt første gang som "tar tak" i meg slik den gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel goding akkurat nå - "Baker Street" med Gerry Rafferty.

Har til gode å finne en pop/rockelåt med like stemningsfull bruk av saxofon ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Robbie Williams med Angels.Ælske den fyren der

*high five*

Jeg leser boken om han nå. Så ærlig og usensurert (tilsynelatende ihvertfall) biografi har jeg ikke lest før.

Angels er en sang jeg heller ikke blir lei. Men nå er det mer Misunderstood på mp3-spillern min. Liker de personlige tekstene. Det er modig å være så ærlig. Jeg er ikke flink ihvertfall:-/

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*high five*

Jeg leser boken om han nå. Så ærlig og usensurert (tilsynelatende ihvertfall) biografi har jeg ikke lest før.

Angels er en sang jeg heller ikke blir lei. Men nå er det mer Misunderstood på mp3-spillern min. Liker de personlige tekstene. Det er modig å være så ærlig. Jeg er ikke flink ihvertfall:-/

:-)

Han er bare helt nydelig.Både utseende og som person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

"The kids on high street" eller noe sånt med Madrugada samt "Sail away" med David Geay.

De syns jeg også er veldig bra for tiden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fregnefjes

*high five*

Jeg leser boken om han nå. Så ærlig og usensurert (tilsynelatende ihvertfall) biografi har jeg ikke lest før.

Angels er en sang jeg heller ikke blir lei. Men nå er det mer Misunderstood på mp3-spillern min. Liker de personlige tekstene. Det er modig å være så ærlig. Jeg er ikke flink ihvertfall:-/

:-)

Tekstene er bare kjempe bra.Mitt høyeste ønske er å dra på konsert og se han live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i "Vaske vesle brumlemann", "sjørøvervisa" og "dyrene i afrika". Kan ikke huske sist jeg hørte en ordentlig sang. Kanskje jeg skal sette på radioen en dag og høre litt vanlig musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Tekstene er bare kjempe bra.Mitt høyeste ønske er å dra på konsert og se han live.

Ja, det hadde vært en stor opplevelse!

Jeg skal på R.E.M og U2 i sommer, så da er Robbie Williams neste på lista. Når han nå en gang skal på turné i igjen. Det må vel komme en ny plate først..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Her går det i "Vaske vesle brumlemann", "sjørøvervisa" og "dyrene i afrika". Kan ikke huske sist jeg hørte en ordentlig sang. Kanskje jeg skal sette på radioen en dag og høre litt vanlig musikk.

Men du... har ikke du _akkurat_ fått et barn?

Hvordan vet du om hun foretrekker U2 eller Bamsefar??

Jeg vedder for at det er en rockebaby:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du... har ikke du _akkurat_ fått et barn?

Hvordan vet du om hun foretrekker U2 eller Bamsefar??

Jeg vedder for at det er en rockebaby:-P

Saken er at JEG syns det er innmari koselig å synge "vaske vesle brumlemann" mens jeg bader henne eller har henne med i dusjen. Også har jeg fått sangbok, og syns det er gøy å synge. Heldigvis har hun ikke vett på å si at jeg synger stygt, så når pappaen ikke er her kan jeg synge så mye jeg vil uten at noen klager. Jeg er dårlig på å synge U2. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Saken er at JEG syns det er innmari koselig å synge "vaske vesle brumlemann" mens jeg bader henne eller har henne med i dusjen. Også har jeg fått sangbok, og syns det er gøy å synge. Heldigvis har hun ikke vett på å si at jeg synger stygt, så når pappaen ikke er her kan jeg synge så mye jeg vil uten at noen klager. Jeg er dårlig på å synge U2. ;)

Hehe, det var det jeg skjønte. Når man blir foreldre snakker man babyspråk og begynner å synge barnesanger lenge før ungene fatter bæra, hehe:D

Hvis jeg får barn så skal jeg fortsette å synge mine falske refreng av U2 eller Robbie.. eller muligens svelge noen kameler;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The kids on high street" eller noe sånt med Madrugada samt "Sail away" med David Geay.

Oooh jeg var på konsert med dem i går (Madrugada). Fine, fine bandet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...