Gå til innhold

Helbredelse,healing mirakel el.?

Anbefalte innlegg

Gjest anonymus

Jeg er en gammel mann. Nesten hver uke leser jeg i ukeblad o.l om helbredelser ved bonn, healing etc.Spesielt Svein Magne Pedersen har vaert hyppig i media..

Men aldri i lopet av mitt liv har jeg kjent en eneste person som er blitt frisk av dette.

Hvorfor er det sann ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180802-helbredelsehealing-mirakel-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, kanskje du ikke kjenner de som har blitt friske? Kanskje omgangskretsen din ikke har tro på slikt? Kanskje det ikke finnes noen som kan heale i ditt nærmiljø?

Det finne en mann som ikke bor så langt fra byen jeg bor i. Mange har vært hos ham og blitt kurert for eksem, hodepiner, barnløshet osv. Det har vært tilfeller der kreftsvulster har gått tilbake uten at legene kan forklare hvordan det har skjedd. Denne mannen mener jeg er svært spesiell. Han ber heller ikke om betaling, men sier at de som vil kan betale det de vil.

Jeg har svært liten tro på dem som krever mange penger for en begavelse de selv har vært velsignet med. Slike tror jeg er mer sjarlataner enn noe annet.

Gjest anonymus

Tja, kanskje du ikke kjenner de som har blitt friske? Kanskje omgangskretsen din ikke har tro på slikt? Kanskje det ikke finnes noen som kan heale i ditt nærmiljø?

Det finne en mann som ikke bor så langt fra byen jeg bor i. Mange har vært hos ham og blitt kurert for eksem, hodepiner, barnløshet osv. Det har vært tilfeller der kreftsvulster har gått tilbake uten at legene kan forklare hvordan det har skjedd. Denne mannen mener jeg er svært spesiell. Han ber heller ikke om betaling, men sier at de som vil kan betale det de vil.

Jeg har svært liten tro på dem som krever mange penger for en begavelse de selv har vært velsignet med. Slike tror jeg er mer sjarlataner enn noe annet.

Ok, jeg leser hva du skriver. Men...Kan du gi meg navnet pa hen eller ?

V.h

• 2 uker senere...
Gjest anonymus

Oj, ja hva var nå navnet hans igjen da. Han kalles bare "Snåsa-kaillen", men heter Joralf ett-eller-annet som jeg selvsagt ikke klarer å huske nå.

Takk!! Men hjalp aldri meg. Så da har jeg ikke annet valg enn å utelukke han..

Hilsen "Sad but true.."

Annonse

Gjest anonymus

Joralf Gjerstad

Tusen takk!! Men han hjalp aldri meg.. Så han er for meg desverre utelukket. Sier desverre fordi jeg har hørt mye om han.Men for meg kunne hvem som helst gjort det samme.Med resultat som Joralf fikk på meg!

Synd med sant.Jeg er 100% ærlig!

V.h

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...