Gå til innhold

Yasmin - og blødninger innimellom

Anbefalte innlegg

Gjest millit

Hei.

jeg bruker Yasmin, har brukt dem i godt og vel ett år og vært kjempefornøyd.

Men når jeg velger å hoppe over mensen og bare forlenge pillebruken, så får jeg så mye småblødninger. Hva komer det av? Trodde ikke det var så vanlig? Nå har jeg feks hoppet over mensen i 2 mndr, og blør til stadighet, bare litt, men nok til å måtte bruke truseinnlegg. Utrolig kjipt....Grunnen til at jeg hopper over mensen har jo med sexlivet å gjøre også, men de småblødningene er jo verre enn mensen i en uke....sukk....Noe jeg kan gjøre annerledes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180963-yasmin-og-bl%C3%B8dninger-innimellom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. gikk på yasmin et års tid selv. var fornøyd i begynnelsen, men valgte å bytte merke. jeg har hoppet over mensen mange ganger på rad, til slutt hatet jeg tanken på få mensen, så det kunne gå opp til 6mnd, før jeg gadd å ta sukkerpillene. kroppen min kom i ubalanse,å humøret va dårlig. vet ikke om det har noen sammenheng.. men jeg fikk beskjed av legen om å ikke hoppe over sukkerpillene å heller få mensen som vanlig. er jo ikke noe kult å ha små bødninger hele tiden..eller at kroppen kommer i ubalanse

Blondie!!!!!

Heisann! Jeg har selv prøvd Yasmin, og har dårlig erfaring med de. Jeg raste rett og slett opp i vekt, uten at jeg gjorde noe annerldes enn før (med tanke på mat, godterier osv). Jeg har også to veninner som har gjort seg den samme erfaringen..!

Jeg hadde derimot ingen småblødninger utenom mensen. Jeg pleier også å hoppe over mensen, selv om jeg vet at dette ikke er bra. Det anbefales ikke, vertfall ikke mange ganger på rad! kroppen kommer helt i ubalanse! En ting du må sjekke med Yasmin er om det er samme styrke på alle pillene. jeg går på microgynom, og det er samme type og samme mengde hormoner i alle pillene. Hvis det ikke er det, kan det fort bli småblødninger fortalte legen mi9n meg. Jeg har ikke problemer med dette i det hele tatt med mine piller, så de anbefales! Prøv ut mange forskjellige typer p-piller, så finner du til slutt en type som du er komfortabel med!

-Sykepleierstudent

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...