Gå til innhold

Ex-fru John Arne Riise snakker ut..

Anbefalte innlegg

VG skriver:

Det som gjør meg aller vondest, er å bli kalt en gullgraver. Folk sier «vi visste at det kom til å bli slutt. Hun var bare ute etter ham fordi han tjener 20 millioner i året». Det er ondt. For det første tjener han ikke så mye, og for det andre så hadde han ikke lyktes da jeg traff ham. Da vi ble sammen, hadde han proffkontrakt i Monaco, men han var ingen stor suksess.»

For det første tjener han ikke så mye!? Han har vel ca. 15 millioner og vel så det, og det er jo såå mye dårligere enn 20 millioner..!

I Monaco hadde han vel også et par millioner årlig. Kan fint bli golddigger av den summen også..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181039-ex-fru-john-arne-riise-snakker-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at ex-fru Riise lenge ble beundret av Herr Riise, men hun ville ikke ha ham. Men gjett om hun snudde da han ble fotballproff da? Sikkert litt flaut å komme tilbake til Ålebyen når alle vet hvordan hun egentlig er ja,.

Enda flauere for herr Rise som ikke skjønte tegninga kanskje?

Annonse

Jeg reagerte også på den. "Han var bare i Monaco da vi møttes".

En merkelig ting å si.

Uten at jeg aner noe om hennes gullgravertendenser.

Gutten er sikkert ikke dum, men at han er intelligent tviler jeg sterkt på. Og utseende kan det ikke være hun falt for. Hvis man skal være snill så kan man si at han er middels kjekk.

ShitDiddelyDo

Gutten er sikkert ikke dum, men at han er intelligent tviler jeg sterkt på. Og utseende kan det ikke være hun falt for. Hvis man skal være snill så kan man si at han er middels kjekk.

Jeg har aldri sagt han er intelligent. Det vet jeg intet om. Hvor kjekk han er får andre uttale seg om, selv om jeg personlig synes han virker som en knakende sympatisk fyr, og ikke minst er han en av landets beste fotballspillere - på det engelske laget jeg holder med.

Hadde gifta meg med han sjøl, jeg.

Annonse

Jeg har aldri sagt han er intelligent. Det vet jeg intet om. Hvor kjekk han er får andre uttale seg om, selv om jeg personlig synes han virker som en knakende sympatisk fyr, og ikke minst er han en av landets beste fotballspillere - på det engelske laget jeg holder med.

Hadde gifta meg med han sjøl, jeg.

den dagen skal jeg kjøpe se og hør!

*krampelatter*

Gjest bell in luuv

nope-ganske kjekk egentlig. kan være fin fordi om en har rødt hår:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...