Gå til innhold

Amber Sun og Tottlå og andre i Stavanger

Anbefalte innlegg

Jeg fikk så lite respons på innlegget mitt for et par dager siden angående overnattingssted i Stavanger.

Har dere noe å anbefale for en familie med barn på 1, 4 og 6 år helga 6.-8. mai? Tenker ikke på hotel, mer ei hytte eller leilighet eller gjestegård e.l.

Fortsetter under...

Hehehe....den helga kan bli veldig vanskelig å få noe hytte/hotellrom. Det er nemmlig det årlige Russetreffet i Kongeparken den helgen. Hørte på radioen at ALLE hotellene i stavanger og snadnes var full boooka den helga......

Flere tusen russ som kommer da!!!

Hehehe....den helga kan bli veldig vanskelig å få noe hytte/hotellrom. Det er nemmlig det årlige Russetreffet i Kongeparken den helgen. Hørte på radioen at ALLE hotellene i stavanger og snadnes var full boooka den helga......

Sandnes, skulle det stå!

Hmmmm. Det var jo dumt. Vi skal feire min onkels 80 års dag. Har lyst til å leie noe fremfor å overnatte hos slektninger - føler oss litt friere da.

Men alvorlig talt: Overnatter dagens russ på HOTELL når de skal på russetreff????? Det var andre saker i min tid :-)

Mary Poppins

Hmmmm. Det var jo dumt. Vi skal feire min onkels 80 års dag. Har lyst til å leie noe fremfor å overnatte hos slektninger - føler oss litt friere da.

Men alvorlig talt: Overnatter dagens russ på HOTELL når de skal på russetreff????? Det var andre saker i min tid :-)

Å jada, jeg bodde også på hotell da jeg var russ, det var deilig å kunne komme nydusjet og fin til parken :)

Annonse

Å jada, jeg bodde også på hotell da jeg var russ, det var deilig å kunne komme nydusjet og fin til parken :)

Jeg og ei venninne bodde hos kusina mi på Ålgård. Det var deilig å komme litt bort fra parken om natta. Men vi tenkte aldri tanken på hotel - å betle masse for overnatting! Hørte ikke om noen andre heller som bodde på hotell. Dette var i 1990.

Andre saker i min tid også......og det er bare 4 år siden!!!!!

Russen er tam nå til dags.

Jeg pleier å gå santitetsvakt med Røde Korsen på russetreffet....... lite og ingenting som skjer. Uskyldig morro på dagtid ognatti natt på natta!!!

Gjest fra rundtom der

Jeg og ei venninne bodde hos kusina mi på Ålgård. Det var deilig å komme litt bort fra parken om natta. Men vi tenkte aldri tanken på hotel - å betle masse for overnatting! Hørte ikke om noen andre heller som bodde på hotell. Dette var i 1990.

Vi bodde i telt...

jeg sov hjemme!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...