Gå til innhold

Har jeg gått glipp av noe her på DOL??


Gjest Shira12

Anbefalte innlegg

Synes det var ganske imponerende jeg. Ikke alle som klarer å rape over 150 decibel!

Joda, hvis en syns raping er imponerende, så. Men jeg har en slags sånn, tja, issue eller hva det nå heter, mot raping og andre ting i samme gaten. Får helt noia, så derfor ;)

hehe, men ellers var det en fantasifull oppdatering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Joda, hvis en syns raping er imponerende, så. Men jeg har en slags sånn, tja, issue eller hva det nå heter, mot raping og andre ting i samme gaten. Får helt noia, så derfor ;)

hehe, men ellers var det en fantasifull oppdatering ;)

Da er jeg lik deg, liker ikke raping.

Får helt fnatt av enkelte som jeg tilbringer mye tid med, de raper i vei, og beklager ikke etterpå.

Har prentet inn i hodet på guttungen at skulle han komme til og rape ved maten ol, må han beklage etterpå, en positiv bieffekt på det er at samboeren har nå lært det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg lik deg, liker ikke raping.

Får helt fnatt av enkelte som jeg tilbringer mye tid med, de raper i vei, og beklager ikke etterpå.

Har prentet inn i hodet på guttungen at skulle han komme til og rape ved maten ol, må han beklage etterpå, en positiv bieffekt på det er at samboeren har nå lært det samme.

Jøssda, damer, visste ikke at dere var så fisefine! ;)

Nei, jeg raper ikke i andres selskap jeg heller, men når jeg er hjemme, så gjør jeg som jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Jøssda, damer, visste ikke at dere var så fisefine! ;)

Nei, jeg raper ikke i andres selskap jeg heller, men når jeg er hjemme, så gjør jeg som jeg vil!

Folk må gjøre hva de vil hjemme, men akkurat ved matbordet har jeg litt problem med det.

Er vel litt fisefin da ;-)

Må jo være prippen på noen områder jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må gjøre hva de vil hjemme, men akkurat ved matbordet har jeg litt problem med det.

Er vel litt fisefin da ;-)

Må jo være prippen på noen områder jeg også!

Forskjell på å rape og fise ved matbordet og å gjøre det for seg selv når man er hjemme da... (Nei, ikke ved matbordet da heller.) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira12

Forskjell på å rape og fise ved matbordet og å gjøre det for seg selv når man er hjemme da... (Nei, ikke ved matbordet da heller.) ;)

Jada, skjønte hva du mente.

Tror noe av grunnen eg er litt "opptatt" av dette er at endel familiemedlemmer (svigers) ikke holder raping for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, skjønte hva du mente.

Tror noe av grunnen eg er litt "opptatt" av dette er at endel familiemedlemmer (svigers) ikke holder raping for seg selv.

Hehe... Ja, det er litt utidig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...