Velouria Skrevet 5. februar 2001 Del Skrevet 5. februar 2001 Nå er jeg lei av at Frøkna ikke blir bedre, hun har hostet siden beg. av desember. To kurer med Effedrin som ikke har hjulpet, hva skal vi gjøre? Hosten er værst om kvelden/natten og holder henne innimellom våken. Hun har også hatt perioder med litt feber, men ikke så veldig høy feber 39,6 på det meste tror jeg. Da vi var hos lege i julen tok de blodprøve for å sjekke om det var lungeklamydia eller kikhoste, men det var det ikke. Hun har visst hatt lungeklamydia tidligere. Jeg er ganske lei av at de ikke finner ut hva det er, det må vel gå an å få sjekket henne litt grundigere enn å lytte på henne? Da hun ble født var hun Dysmatur, født i uke 37,5, 1915 gr og 42 cm, pga morkakesvikt kan dette ha noen sammenheng med at hun stadig hoster? Hun har liksom vært of and on med denne hostingen siden hun ble født. Burde jeg la en homeopat kikke på henne, det virker jo ikke som om vanlig skolemedisin hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18141-konstant-hoste-siden-desember-18-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 6. februar 2001 Del Skrevet 6. februar 2001 Kjære Velouria, Vet du om din datter også ble sjekket mht RS-virus? Det finnes nemlig flere mikroorganismer som kan føre til langvarig hoste. Jeg er også nysgjerrig på om det finnes mange med astma i nærmeste familie. En luftveisinfeksjon kan utløse en astmalignende tilstand hos disponerte personer. Hvis du ikke få effekt av skolemedisinen må du selvfølgelig gjerne oppsøke alternativ behandling. Det er et spennende forsøk i gang i Norge for tiden med lysakupunktur (smertefritt) som ledes av dr Wilhelm Schelderup som så langt har vist lovende resultater. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18141-konstant-hoste-siden-desember-18-mnd/#findComment-81843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.