Gå til innhold

chrons sykdom??

Anbefalte innlegg

Gjest someone out there..

jeg plages av hvite, smertefulle sår i munnen og har også mye problemer med magen. vet at disse to plagene kan ha sammenheng, og at det kan bety at man har entarmsykdom, som chrons..jeg har vært hos legen og sjekket om jeg var allergisk, tatt avføringsprøver og sånn, men de fant ikke noe. jeg nevnte ikke noe om sårene. fikk høre om en annen som også hadde slitt lenge med slike sår og med magen, og tok lang tid før de fant ut at hun hadde chrons..

dette er jo noe som i tilfelle er ganske alvorlig, jeg bør vel gå å sjekke en gang til? og si at jeg har hørt en del om at det kan være en sammenheng mellom disse sårene og mageproblemene, og få sjekket en gang til? dette er veldig ødeleggende for meg, men jeg blir så oppgitt når jeg aldri finner ut av ting..orker ikke ha det slik som dette lenger!

noen med erfaringer, råd osv..? =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181554-chrons-sykdom/
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...