nick Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Og så stenger de hele landet 14-18 mai! Molboland! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 ;o) Hvilket utland er du i? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Og du kan så godt norks? Og visste ikke at vi stenger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simiana Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Og du kan så godt norks? Og visste ikke at vi stenger? Jo, pinse, vet du. Stengt 2. pinsedag, og 3. dag = 17. mai. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nordmenn klarer å handle unna i dagene før vettu, så koser de seg hjemme eller kanskje på hytta disse dagene;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simiana Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Og du kan så godt norks? Og visste ikke at vi stenger? Ups, sorry - tolka kommentaren din litt feil ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Her vi bor skal ihvertfall kjøpesenteret ha åpent 2. pinsedag, dvs. 16. mai. Det er sikkert andre steder i landet de gjør det på samme måten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest teatrika Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Her vi bor skal ihvertfall kjøpesenteret ha åpent 2. pinsedag, dvs. 16. mai. Det er sikkert andre steder i landet de gjør det på samme måten. Kjøpesenteret ditt skal nok ikke ha åpnet 16. mai likevel. Det satte Valgerd en stopper for i går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kjøpesenteret ditt skal nok ikke ha åpnet 16. mai likevel. Det satte Valgerd en stopper for i går. Trodde det var fagforeningen som fikk trumpet gjennom det der, jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest teatrika Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Trodde det var fagforeningen som fikk trumpet gjennom det der, jeg? Joda, fagforeningene la frem sitt syn på denne saken, men det er departementet som tar den endelige avgjørelsen i slike saker. Så det er nok fagforeningenes fortjeneste:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det beste er å holde seg hjemme - hvor nå enn det måtte være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den langfrien der tar vi og driter i butikker og 17. maifeiring. Vi bunkrer 13. mai og drar på hytta og blir der til kvelden 17. mai. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den langfrien der tar vi og driter i butikker og 17. maifeiring. Vi bunkrer 13. mai og drar på hytta og blir der til kvelden 17. mai. Driter i 17. mai???? Du må være gaaaal ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Molboerne bor i Danmark ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den langfrien der tar vi og driter i butikker og 17. maifeiring. Vi bunkrer 13. mai og drar på hytta og blir der til kvelden 17. mai. Det hørtes herlig ut... Ingen skolebarn som er pålagt å traske gatelangs i tog? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Driter i 17. mai???? Du må være gaaaal ;-) Åh! Så godt det skal bli! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Åh! Så godt det skal bli! ) Hjeeeelp ;-) *super nasjonalist* Eller dvs. det er nok ikke helt sant, jeg synets bare det er så inmari hyggelig dag, men det er sikkert pga. tradisjonene vi har. Men jeg VIL ikke ha regnvær.... Elsker jo julen også jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det hørtes herlig ut... Ingen skolebarn som er pålagt å traske gatelangs i tog? Vi har en gutt i femteklasse, og han har allerede nå begynt å protestere mot å gå i tog (Oslo). Han har gått mer eller mindre mot sin vilje i to år, og kanskje det blir lettere neste år etter en pause. Lillesøster går i første klasse, og de går ikke i toget før til neste år - så slik passer jo det bra. Vi føler vi slår mange fluer i en (bukse)smekk når vi gjør det slik i år. (Dessuten har skolen vår et elendig opplegg på ettermiddagen. Ikke tale, ikke underholdning, og ikke en gang avsynging av nasjonalsangen! Det er så dårlig at jeg får angst bare jeg tenker på det. I fjor tipsa jeg forresten 17. mai-komiteen og korpset om de kunne spille Ja, vi elsker i det toget kom inn igjen og "parkerte" - men det ble det ingenting av. Dårlig! Og ikke kan vi dra til andre skoler slik vi gjorde før - dette er jo barnas egen skole der alle vennene er.) Hilsen en desillusjonert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Neida hele Norge stenger ikke. Kafeen e holder jo åpne, bensinstasjoner og div annet har også åpent. Men butikkene stenger. Syns det er helt ok jeg. Jeg gidder uansett ikke kjøpe 17.mai klær 16.mai, og jeg har da kjøleskap så jeg greier fint å handle inn mat også. Godt at de butikkansatte også kan få en langhelg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 åpent 14 mai da, med vanlige åpningstider..er det ikke?!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.