Gjest or/bjørk/gress Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Forpulte pollenvarsel meg i ræva. Jeg sitter jo her og nyser for faen (Trondheim). Selv om det viser ingen spredning. Det elendige pollenvarselet, helt ubrukelig. Slik har det vært i alle år. Svarte faen. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Kanskje du øver deg på å nyse, tjuvstarter, rett og slett? Eller at du gruer deg så fælt, at du reagerer på husstøv? 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Har merket at det er noe jeg også, men jeg startet med allergitabletter for 3-4 uker siden for å være sikker. Det burde kanskje du også gjort? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Få tak i allergitabletter i dag... Jeg har også pollenallergi. Nyser ikke så mye, men KLØR i øynene!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Du må uansett starte noen uker før pollenet faktisk er i lufta. Så det gjelder å starte tidlig med medisinene hvert år. Start når de første antydningene til pollenspredning i Oslo kommer opp fx. Og for or/hassel var vel det omtrent i februar. Jeg har gått lei hele medisineringa, så nå har jeg tatt sprøyte idag. (Kortison-sprøyte, som bare anbefales om du er sterkt plaget) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.