Gå til innhold

Kravstor..?


Gjest Pannekaka

Anbefalte innlegg

Synes det er så rart at flere veldger å gå tilbake innpå soverommet for å vekke og si hadet til den andre jeg. Søvnen blir vel mest naturlig forstyrret når den andre står opp...

men men.. det er jo lov å gjøre det annerledes enn oss da;)

Min mann våkner ikke av at jeg står opp. Ofte heller ikke av at jeg kommer inn, kysser han på panna og sier hadet, han kan si "ha en fin dag!" i søvne. Er han våken sover hantungt igjen før jeg er ute av døra, så jeg har ingen dårlig samvittighet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Miss seventy

    7

  • cec5

    6

  • gullfisk

    3

  • mrxx

    2

Mest aktive i denne tråden

Miss seventy

Min mann våkner ikke av at jeg står opp. Ofte heller ikke av at jeg kommer inn, kysser han på panna og sier hadet, han kan si "ha en fin dag!" i søvne. Er han våken sover hantungt igjen før jeg er ute av døra, så jeg har ingen dårlig samvittighet der.

Bra:)

Jeg bare syntes det var rart at man ikke tok kysset og hadet når man nå engang var i rommet og stod opp, men kanskje vi som er rare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønner det.. Jeg er romantisk av meg, men jeg har også beina godt planta på jorda.. :-))

Det som gjorde at jeg reagrerer er at han faktisk har gjort det hver dag inntil idag. Det er derfor jeg ble litt forvirra... :-)

Hvor nytt er forholdet da? Det er jo mer vanlig å gjøre noe sånt i starten av et forhold enn når det har gått en tid.

Jeg hadde aldri hverken forlangt eller ville at partneren min skulle stå opp sammen med meg for å gi meg selskap og en klem om morgenen. Det er koselig å gi henne en klem når hun er oppe når jeg drar, men ikke hvis hun sover.

Nyt forholdet ditt slik det er og nyt det i nuet. Dere jenter har en tendens til å overdramatisere og problematisere så mye og derfor blir det mange bekymringer som igjen smitter over på partneren. Dette fører igjen til at han blir lei og avslutter forholdet. Dere jenter sitter igjen og tenker, "jeg hadde rett i mine mistanker" Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pannekaka

Hvor nytt er forholdet da? Det er jo mer vanlig å gjøre noe sånt i starten av et forhold enn når det har gått en tid.

Jeg hadde aldri hverken forlangt eller ville at partneren min skulle stå opp sammen med meg for å gi meg selskap og en klem om morgenen. Det er koselig å gi henne en klem når hun er oppe når jeg drar, men ikke hvis hun sover.

Nyt forholdet ditt slik det er og nyt det i nuet. Dere jenter har en tendens til å overdramatisere og problematisere så mye og derfor blir det mange bekymringer som igjen smitter over på partneren. Dette fører igjen til at han blir lei og avslutter forholdet. Dere jenter sitter igjen og tenker, "jeg hadde rett i mine mistanker" Skjønner?

Ja, jeg skjønner..!!

Vi har hatt et forhold i snart 3 mndr.

Takk for reflektert svar :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skjønte ikke den jeg

Du har nok ikke lest alle innleggene her ;-))

?

På hvilken måte motsier det at alle her mener du er kravstor at du også er umoden?

Og forresten jeg synes også du er både kravstor og umoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Den er grei, jeg tar det innover meg, og forstår nå at det ikke er vanlig å forvente det.. Det rareste er at jeg ville gjort det..!! En annen ting er at jeg ikke kommer til å se han på 5 dager, så derfor syntes jeg det hadde vært hyggelig om han hadde gjort det for meg allikevel siden jeg overnatta hos han..

Jeg har nå allikevel skjønt at jeg ikke skal forvente det. Takk for alle synspunktene..

:-))

Er du dum eller later du som? Eller er dette nok et tulleinnlegg?

Denne opplysningen skulle du selvfølgelig komt med med en gang.

Det blir noe helt annet når du ikke får se han på 5 dager. Selv om du ikke kan kreve/forvente noe da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pannekaka

Er du dum eller later du som? Eller er dette nok et tulleinnlegg?

Denne opplysningen skulle du selvfølgelig komt med med en gang.

Det blir noe helt annet når du ikke får se han på 5 dager. Selv om du ikke kan kreve/forvente noe da heller.

Hverken eller :-))

Jeg bare synes det er hyggelig å ha litt tid sammen om morgenen når vi ikke skal se hverandre på endel dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pannekaka

?

På hvilken måte motsier det at alle her mener du er kravstor at du også er umoden?

Og forresten jeg synes også du er både kravstor og umoden.

Det var et enkelt spørsmål hvor jeg var usikker på om jeg var urimelig.

Nå har jeg skjønt gjennom alles innlegg at det nok er urimelig å forvente det.

Dette har ingenting med umodenhet å gjøre. Man stiller et spørsmål, får svar, reflekterer rasjonellt over de og tar et standpunkt. Noe dere ser over at jeg har gjort.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest menn altså

Hverken eller :-))

Jeg bare synes det er hyggelig å ha litt tid sammen om morgenen når vi ikke skal se hverandre på endel dager.

Menn ser ikke på det på den måten. De er fornøyd når de har fått sex, da behøver de ikke kurtisere mer før neste gang de får lyst på sex. Og sove MÅ de jo når de har knullet natten før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan han ikke kysse deg hade mens han ligger i senga??

Jeg er hjemmme i fødselspermisjon og er et murmeldyr. Samboeren kysser meg når han står opp. Jeg gidder ikke stå opp og våkne bare for å si hade til han. Hallo, vi ser jo hverandre hver dag. I helgene sover jeg gjerne til 11-12, mens han står tidlig opp med ungene. Det er sånn det skal være;-)

Så jeg synes du erhåpløst kravstor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gjort det samme? Vi pleide bare å stikke hodet inn på soverommet og si hadet om den ene ikke trengte å stå opp, såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bli voksen

Ja, jeg skjønner..!!

Vi har hatt et forhold i snart 3 mndr.

Takk for reflektert svar :-))

Wow. Det var jo kjempelenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urettferdiget

Kan han ikke kysse deg hade mens han ligger i senga??

Jeg er hjemmme i fødselspermisjon og er et murmeldyr. Samboeren kysser meg når han står opp. Jeg gidder ikke stå opp og våkne bare for å si hade til han. Hallo, vi ser jo hverandre hver dag. I helgene sover jeg gjerne til 11-12, mens han står tidlig opp med ungene. Det er sånn det skal være;-)

Så jeg synes du erhåpløst kravstor.

Eh.. siden du er hjemme HVER dag, og kan sove så mye du vil, og han er oppe hver morgen og jobber så må HAN stå opp tidlig i helgene også??

jajaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...