Gå til innhold

Kravstor..?


Gjest Pannekaka

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

Eh.. siden du er hjemme HVER dag, og kan sove så mye du vil, og han er oppe hver morgen og jobber så må HAN stå opp tidlig i helgene også??

jajaja

Herregud! Folk er jo forskjellige. Hvis han er et utpreget a-menneske, så har han nok ingen problem med å stå opp tidlig om morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Miss seventy

    7

  • cec5

    6

  • gullfisk

    3

  • mrxx

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Ja, det var kravstort. Vi gjør omvendt, vi. Den som står opp lister seg inn på soverommet og kysser den som sover med et "ha det bra- Ha en fin dag" når h*n går. Så kan den andre bare sove videre (ikke alltid man våkner).

Sånn gjør vi det å. Ingen av oss har problemer med å sovne etterpå. For oss er det en god løsning =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urettferdiget

Herregud! Folk er jo forskjellige. Hvis han er et utpreget a-menneske, så har han nok ingen problem med å stå opp tidlig om morgenen..

Nei, men de to dagene i uken han har fri, måtte da vel HAN kunnet få ligge så lenge han ville, hvertfall en av dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nei, men de to dagene i uken han har fri, måtte da vel HAN kunnet få ligge så lenge han ville, hvertfall en av dem!!

Hehe..de må da vel få gjør som de vil. Hvis den ordningen funker for dem, så er vel det bare supert!

Han har vel uansett guts nok til å si fra selv hvis han vil sove lenge. Cec5 er sikkert ikke en mishandlende slavedriver heller =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg popper alltid innom kjæresten og kysser ham i pannen, sier jeg er gla i ham og ønsker ham en god dag før jeg går.

han klarer som oftest å svare om han ikke er i for dyp søvn, men jeg hadde aldri bedt ham om å stå opp og gjøre det med mindre en av oss skulle reise langt eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh.. siden du er hjemme HVER dag, og kan sove så mye du vil, og han er oppe hver morgen og jobber så må HAN stå opp tidlig i helgene også??

jajaja

Jajaja, lillingen våkner enkelte dager kl 7, så det er ikke sånn at jeg kan ligge hver dag å dra meg.

Dessuten klarer han ikke å sove/ligge lenge i helgene. Han er vant til å stå tidlig opp hele uka, og får også vondt i ryggen hvis han ligger for lenge.

Jeg liker ordningen vår jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Folk er jo forskjellige. Hvis han er et utpreget a-menneske, så har han nok ingen problem med å stå opp tidlig om morgenen..

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men de to dagene i uken han har fri, måtte da vel HAN kunnet få ligge så lenge han ville, hvertfall en av dem!!

Han får da tilbudet en sjelden gang (de få gangene jeg er snill, hehe), men han klarer somsagt ikke ligge lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..de må da vel få gjør som de vil. Hvis den ordningen funker for dem, så er vel det bare supert!

Han har vel uansett guts nok til å si fra selv hvis han vil sove lenge. Cec5 er sikkert ikke en mishandlende slavedriver heller =)

Hehe, jeg tror ikke han på noen måter lider.

Ikke jeg heller.

Sa jeg forresten at han har ansvar for plantene her i huset? ( ellers dør de, siden jeg glemmer å vanne dem). Og han baker brød også.

Og jeg har ikke vasket gulv på snart to år, siden det er hans jobb.

Tru det eller ei: vi har det helt utmerket ilag!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hehe, jeg tror ikke han på noen måter lider.

Ikke jeg heller.

Sa jeg forresten at han har ansvar for plantene her i huset? ( ellers dør de, siden jeg glemmer å vanne dem). Og han baker brød også.

Og jeg har ikke vasket gulv på snart to år, siden det er hans jobb.

Tru det eller ei: vi har det helt utmerket ilag!!:-)

He he..Sånne menn liker vi!!

Samboeren min å er veldig flink å gjør ting i huset. Det er godt å ha det sånn! Har ikke barn enda vi da.. Blir moro å se hvordan rutinene våre blir da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he..Sånne menn liker vi!!

Samboeren min å er veldig flink å gjør ting i huset. Det er godt å ha det sånn! Har ikke barn enda vi da.. Blir moro å se hvordan rutinene våre blir da =)

Ja, jeg har sansen for likestilling;-)

Men jeg hadde ikke giddet være ilag med en som aldri gjorde en dritt i huset eller med ungene. Da kunne jeg like godt vært alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ja, jeg har sansen for likestilling;-)

Men jeg hadde ikke giddet være ilag med en som aldri gjorde en dritt i huset eller med ungene. Da kunne jeg like godt vært alene.

Som jeg skulle sagt det selv!! =)

Heldigvis er samboeren av samme oppfattning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drit i pepper'n :-)

Hei Pannekaka!

Jeg syns det er helt greit at du skriver et sånt innlegg og spør om en slik ting. Men selvfølgelig er den noen som har behov for å spre litt møkk og gi deg pepper for det... Det er synd folk er så rask til å dømme her.

Jeg er derimot enig med de fleste her at man ikke kan forvente at den andre skal stå opp når en selv må tidlig opp på jobb. Men, jeg tenkte når jeg lese innlegget ditt at Å SÅ ROMANTISK, DET hadde vært koselig det. Og når jeg tenker meg om så prøver jeg ofte å gjøre det selv. Jeg prøver å stå opp sammen med han og kanskje ordne med frokost mens han er på badet f.eks.

Nå er det jo derimot ofte motsatt hos oss. Jeg står opp tidlig for å gå på jobb, mens han sover videre et par timer. Da sniker jeg meg ut når jeg våker og går inn og gir en klem og sier hadet før jeg går. Og det er fordi det er sånn han vil ha det. Hvis jeg ikke kommer inn igjen før jeg går blir han skuffet.

Jeg forventer på ingen måte at kjæresten min skal stå opp sammen med meg, men syns det er veldig hyggelig når han noen ganger gjør det og smører matpakke til meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...