Gjest rydde pc-dritt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har en gammel (løs) harddisk med sensitiv info. Har ikke så lyst å installere den i pc'n min. Hvordan får jeg da slettet innholdet? Legge den i Ajax en uke? Noen som har råd?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bruk bilen. Eller Oslo Sporveier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Skru den opp og rist ut platene, dra en kraftig magnet over alle flater. Platene er som et lydbånd elelr diskett og blir totalt ødelagt av kraftig magnetisme. Evt svi av flatene med sveiseapparat og slip bort belegget slik forsvaret gjør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rydde pc-dritt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Skru den opp og rist ut platene, dra en kraftig magnet over alle flater. Platene er som et lydbånd elelr diskett og blir totalt ødelagt av kraftig magnetisme. Evt svi av flatene med sveiseapparat og slip bort belegget slik forsvaret gjør. Det hørtes komplisert ut! Kjøpe kraftig magnet er vel dyrt?? Kjenner heller ikke håndverker med sveiseapparat. Eller noen i forsvaret med spesielle slipemaskiner. Du har sikkert gitt meg gode råd..men... Hva med noe som får den til å ruste da? Ligge i rødsprit et halvt år?? Ka du tru? Nei, rødsprit er vel et konserveringsmiddel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det hørtes komplisert ut! Kjøpe kraftig magnet er vel dyrt?? Kjenner heller ikke håndverker med sveiseapparat. Eller noen i forsvaret med spesielle slipemaskiner. Du har sikkert gitt meg gode råd..men... Hva med noe som får den til å ruste da? Ligge i rødsprit et halvt år?? Ka du tru? Nei, rødsprit er vel et konserveringsmiddel... Sleng den til havs. Tror den fort ruster da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rydde pc-dritt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sleng den til havs. Tror den fort ruster da. Ja, det har jeg tenkt på. Men hvis noen finner den, da? Da er jo all info der, med navn og adresse og greier, til og med hele kjærlighetslivet i 10 år, for å nevne noe! Får vel ta en tur med danskebåten da....? Finne dypt vann langt fra land! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, det har jeg tenkt på. Men hvis noen finner den, da? Da er jo all info der, med navn og adresse og greier, til og med hele kjærlighetslivet i 10 år, for å nevne noe! Får vel ta en tur med danskebåten da....? Finne dypt vann langt fra land! "Keep your friends close but your enemies closer" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det hørtes komplisert ut! Kjøpe kraftig magnet er vel dyrt?? Kjenner heller ikke håndverker med sveiseapparat. Eller noen i forsvaret med spesielle slipemaskiner. Du har sikkert gitt meg gode råd..men... Hva med noe som får den til å ruste da? Ligge i rødsprit et halvt år?? Ka du tru? Nei, rødsprit er vel et konserveringsmiddel... Jeg tror du er litt paranoid. Jeg tror jeg ville bare plukket den i fra hverandre og puttet platene i søpla en og en med en ukes mellomrom. Sjansen for at noen finner dem, skjønner hva det er og finner alle platene er mikroskopisk. De må helst ha alle, ha kompetanse for å få noe ut av dem, utstyr og motivasjon. Av de 100 000 harddiskene som kastes er det få som inneholder noe interessant for noen, og motivasjonen skulle da være lik null. Alle disse kriteriene skulle tilsi at det er trygt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rydde pc-dritt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg tror du er litt paranoid. Jeg tror jeg ville bare plukket den i fra hverandre og puttet platene i søpla en og en med en ukes mellomrom. Sjansen for at noen finner dem, skjønner hva det er og finner alle platene er mikroskopisk. De må helst ha alle, ha kompetanse for å få noe ut av dem, utstyr og motivasjon. Av de 100 000 harddiskene som kastes er det få som inneholder noe interessant for noen, og motivasjonen skulle da være lik null. Alle disse kriteriene skulle tilsi at det er trygt. Så flott, tusen takk! Jeg visste ikke at det var plater man kunne ta fra hverandre. Jeg skal slutte å være paranoid! *klem til deg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rydde pc-dritt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 "Keep your friends close but your enemies closer" Hvorfor skal man holde fiender nært????? Jeg vil helst ha dem på minst en meters avstand! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det hørtes komplisert ut! Kjøpe kraftig magnet er vel dyrt?? Kjenner heller ikke håndverker med sveiseapparat. Eller noen i forsvaret med spesielle slipemaskiner. Du har sikkert gitt meg gode råd..men... Hva med noe som får den til å ruste da? Ligge i rødsprit et halvt år?? Ka du tru? Nei, rødsprit er vel et konserveringsmiddel... Har du høytalere i huset? Disse inneholder sterke magneter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.