Gå til innhold

Tidlige tegn, orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest Babysyk

Er i dag 7 DPO, IKM 26/4, og har helt siden 2-3 dager etter EL hatt mens-liknende smerter. De er ganske sterke, varierer mellom "vanlig mensmurring" og stikninger mer midt i magen.

Pleier å ha litt mesmurring før mens, men sjelden mer enn et par dager.

Siden mandag har jeg i perioder vært veldig svimmel og kvalm. Særlig sent om kvelden og tidlig om morgenen. Trøtt som en strømpe.

Er VARM om natta og KALD om dagen.

Brystene er litt ømme (det kan jo være PMS), men i natt KLØDDE det noe helt forferdelig INNE i brystene (særlig det høyre). Kan dette være et super-tidlig tegn? Brystvortene er kanskje litt større enn vanlig, men da legger jeg godviljen til, altså!

Kan orgasme føre til at egget ikke fester seg? Klarte ikke å "holde meg" i går, men nå har jeg dårlig samvittighet, kanskje det fører til prøblemer for egget å feste seg, eller andre problemer?

Har også hatt spotting "på papiret" ved hard avføring de siste to dagene. Dette kjenner jeg igjen fra tidligere sykluser, og håper det ikek har noe å si for en evt graviditet. Noen som er blitt gravid med en sånn type småblødning?

Åh..noen som kan "verifisere" dette som mulige tidlig-gravid tegn? CB (testoholiker) var negativ i dag, da. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181900-tidlige-tegn-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så et TV-program en gang der de viste at orgasmen faktisk hjelper til med å bringe sæden opp i livmoren.

På grunn av sammentrekningene prgasmen gir, dyppes livmortappen ned i sæden i skjeden og "henter" det med seg opp.

Dette var faktisk filmet, ganske fascinerende!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181900-tidlige-tegn-orgasme/#findComment-1232288
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...