Gå til innhold

Kan dette ha noe med spiseforstyrrelser å gjøre


Gjest swift

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Snoopy83

Ja, diagnose F50.4

Det er mulig tingen tvangsspising kommer inn under den ja.

Men slik beskrivelser er der, ser ikke jeg helt at den kan dekke det som swift beskriver; det er mer snakk om "anfall av overspising", ikke en hunger som varer hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krizhta

jeg hadde det slik jeg og, omtrent hele tiden fra jeg gikk på barneskolen. Og til slutt fikk jeg bulimi. Men har vel ikke noe med det å gjøre, var bare det noe som kom etter en slankekur der jeg sultet meg. Fordi jeg var 15 år og ikke visste noe om slanking. Men ble frisk etter kort tid, da de psykiske årsakene ikke var der mer. Merkelig nok har jeg ikke søthunger lenger. Vil bare ha mat nå. :) Så kan si jeg hadde denne trangen etter godteri fra jeg gikk på barneskolen til jeg var 21-22. Gikk bare over. Skjønner det ikke selv en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Nei det var bare et litt vin-bedrukket innlegg i debatten som sporet helt av, hehe.

He he..okei.. Du kunne heller støttet meg i diskusjonen..hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...