Gå til innhold

Slutte på pillen lenge før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg trur kanskje d er best å slutta nå sånn at du får fulgt med på syklusen...eggløsningen er jo ein viktig faktor i lage-barn-prosessen, og kjekt å kjenne syklusen sin godt før ein set igong..eg har sjøl valgt å ikkje begynna på hormonbasert prevensjon mellom barna, er redd for å bruka for lang tid på å laga dei...Men d e meg då ! Lykke til m planlegginga, dette er spennandes altså !

Gjest hvaerbest?

Eg trur kanskje d er best å slutta nå sånn at du får fulgt med på syklusen...eggløsningen er jo ein viktig faktor i lage-barn-prosessen, og kjekt å kjenne syklusen sin godt før ein set igong..eg har sjøl valgt å ikkje begynna på hormonbasert prevensjon mellom barna, er redd for å bruka for lang tid på å laga dei...Men d e meg då ! Lykke til m planlegginga, dette er spennandes altså !

Ja, det er kjempespennende. Har en gutt på 6 år som er født på vinteren. Har lyst å få barn på våren neste gang hvis alt klaffer. Eggløsning er midt mellom menstruasjonene?

Eller er det en ukes tid før mensen? Da blir jeg iallefall full av hormoner. Gråter nesten to dager i strekk. Skikkelig slitsomt.

Ja, det er kjempespennende. Har en gutt på 6 år som er født på vinteren. Har lyst å få barn på våren neste gang hvis alt klaffer. Eggløsning er midt mellom menstruasjonene?

Eller er det en ukes tid før mensen? Da blir jeg iallefall full av hormoner. Gråter nesten to dager i strekk. Skikkelig slitsomt.

Mi vesle tulle e fødd i slutten av april, mao resultat av fellesferien..hehe! Heilt SUPER tid å få barn på, slepp vera gravid om sommaren.ANBEFALES HERVED !

Eggløsning kjem an på kor lang syklus du har, men min EL (32 dagers syklus) kjem ca 14 daga etter 1.dag i mensen...

Eggløsningen er som regel ca 14 dager før _neste_ mens, ikke 14 dager etter siste mens. Dersom syklusen er 28 dager vil det jo ikke spille noen rolle hvordan en regner, men ofte så er den jo ikke alltid akkurat 28 dager.

Jeg hadde absolutt sluttet med p-piller et par mnd før prøvingen planlegges å begynne. Jeg skulle bare ønske at jeg hadde gjort det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...