Zane1365380780 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hva er opprinnelsen av livet på jorden ? Er vi fysiske eller enegi vesen?Eller er det 100% umulig å finnr ut av det, og vil bli det for all all tid?Pga begge deler etc.. Stiller bare spm på det, fordi det blir så lett å avsløre humbugere innenfor alt.medisin da..Sukk, finnes vel ikke noe svar.Men hva sier du og hva sier vitenskapen...? V.h 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Oj, nå skulle jeg hatt notatene mine fra siste konferanse jeg var på. Skal prøve å huske. Det er russiske forskere, som visstnok har fått nobelprisen i fysikk, som forsker på kvantefysikk og kvantemedisin. De har funnet ut at omtrent 90% av alt vi anser som materie faktisk er energisk. (Det er mulig jeg husker litt feil, men essensen er riktig.) Det blir jo ganske interessant å se hva som blir funnet ut de nærmeste årene i hvertfall... 0 Siter
tiliti Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Vanskelig det der ja, jo dypere du går - jo mindre partikler finner du. Og skillet blir uklart. "Den niende innsikt" er en interessant filosofisk bok om dette, selv om den muligens kan være litt hard å svelge, og nok må taes med en aldri så liten klype salt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.