Gå til innhold

Materie eller energi.Psykisk el. fysisk...

Anbefalte innlegg

Zane1365380780

Hva er opprinnelsen av livet på jorden ? Er vi fysiske eller enegi vesen?Eller er det 100% umulig å finnr ut av det, og vil bli det for all all tid?Pga begge deler etc..

Stiller bare spm på det, fordi det blir så lett å avsløre humbugere innenfor alt.medisin da..Sukk, finnes vel ikke noe svar.Men hva sier du og hva sier vitenskapen...?

V.h

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182179-materie-eller-energipsykisk-el-fysisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, nå skulle jeg hatt notatene mine fra siste konferanse jeg var på.

Skal prøve å huske. Det er russiske forskere, som visstnok har fått nobelprisen i fysikk, som forsker på kvantefysikk og kvantemedisin. De har funnet ut at omtrent 90% av alt vi anser som materie faktisk er energisk. (Det er mulig jeg husker litt feil, men essensen er riktig.)

Det blir jo ganske interessant å se hva som blir funnet ut de nærmeste årene i hvertfall...

Vanskelig det der ja, jo dypere du går - jo mindre partikler finner du. Og skillet blir uklart.

"Den niende innsikt" er en interessant filosofisk bok om dette, selv om den muligens kan være litt hard å svelge, og nok må taes med en aldri så liten klype salt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...