Gå til innhold

Hvor gode er sjansene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eyes never lies

Du har ca. 30 % sjans pr forsøk. Så sjansene er ganske bra, selv om det kansje ikke går på første forsøk.

Takk Minimi:)

30%, men det er jo ikke halvparten en gang. Hva må til at det skal være ganske bra sjanser.

Altså i graviditet der man blir gravid naturlig, hvor bra er sjansene der? Sikkert mer enn halvparten? Eller?

Gjest Brynhild

Takk Minimi:)

30%, men det er jo ikke halvparten en gang. Hva må til at det skal være ganske bra sjanser.

Altså i graviditet der man blir gravid naturlig, hvor bra er sjansene der? Sikkert mer enn halvparten? Eller?

Har lest at det er tjue prosent sjanse for å bli gravid når man forsøker på "vanlig måte" ved eggløsning og ingen ting er galt. Så da er jo prøverørsjansen litt større.

Gjest Eyes never lies

Har lest at det er tjue prosent sjanse for å bli gravid når man forsøker på "vanlig måte" ved eggløsning og ingen ting er galt. Så da er jo prøverørsjansen litt større.

Hei,

Når man sier at der er 30% sjanse at det skal lykkes ved ICSI eller IVF, mener de da når befruktningen er skjedd og innsettingen?

Og når du sier at hos folk med ingen feil, dvs de som gjør det naturlig er det 20% sjanse. Nå lurer jeg på om det er når befruktningen er skjedd eller hvordan menes det?

Gjest Brynhild

Hei,

Når man sier at der er 30% sjanse at det skal lykkes ved ICSI eller IVF, mener de da når befruktningen er skjedd og innsettingen?

Og når du sier at hos folk med ingen feil, dvs de som gjør det naturlig er det 20% sjanse. Nå lurer jeg på om det er når befruktningen er skjedd eller hvordan menes det?

Jeg har bare lest at mellom 20 til 25% klarer å bli gravide i løpet av den første måneden, mens etter 6 mndr. har 60% lykkes Etter et år ca 80%, mens etter 1 1/2 år er det 90% .

Dette er ved vanlig

"metode" og gjelder altså befruktning.

Annonse

Gjest KariKruskakli

Det varierer fra klinikk til klinikk.

Vi hadde samme problem som dere, og valgte Icsi på Ciconia i Danmark. Litt større sjangse med Icsi enn vanlig prøverør, når sædkvaliteten er dårlig.Fikk høre at det var 50 % sjangse ved hvert førsøk. Vi lykkes på første forsøk.

Gjest tidl. Kul

Jeg har bare lest at mellom 20 til 25% klarer å bli gravide i løpet av den første måneden, mens etter 6 mndr. har 60% lykkes Etter et år ca 80%, mens etter 1 1/2 år er det 90% .

Dette er ved vanlig

"metode" og gjelder altså befruktning.

Ca 30% suksesrate ved innsetting av befruktet egg, ja. Jeg har også tatt ICSI i Danmark grunnet sædkvalitet. Alt ok med meg. Vi lyktes på vårt fjerde forsøk og har nå tvillingjenter på 18 mnd :) Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...