Gjest rip life Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hei. Jeg var innlagt i 1 årår og nå på tvungen ettervern. Men den blir tatt vekk om en eller to mnd. For jeg fyller ikke kriterier til alvorlig sinnslidelse mer og har samarbeidet frivillig lenge osv. Jeg har sluttet på AP for mange mnd siden og bruker to SS. Og vært helt bra synes jeg, i nesten et halvt år. Nå har det skjedd noen forandringer. Jeg begynte på p-pillen og ble dårlig. Sluttet med en gang. Jeg trenger den heller ikke, for jeg synes det er vanskelig med nærhet og jeg blir uvel ved tanken på noen nær meg, da blir jeg aggresiv når folk ringer meg fra sykehuset og spørr hvordan jeg har det. Og det er vanskeligheter i omgangskretsen, så jeg foretrekker å holde meg for meg selv nå. Og jeg føler meg så deprimert at jeg nesten ikke kommer meg opp av sengen og jeg klarer ikke stelle huset og å stelle meg selv gjør jeg bare når jeg må ut blandt folk, det er veldig slitsomt. Jeg blir litt mindre deprimert når jeg først er ute å går, kan smile og le en kort stund, før jeg faller nedpå. Men jeg føler meg ganske paranoid og stoler ikke lenger på noen. De vil lure meg for å få meg til å fremstå som en hore. Jeg vil for alt i verden ikke bli innlagt igjen, jeg vil rett og slett være hjemme nå. Det er kjempevanskelig å komme seg på skolen, jeg klarer ikke konsetrere meg bra, og jeg må lese til en eksamen, men klarer nesten ikke følge med på tv en gang. Jeg sover på dagen og sitter på internett på natten. Bør jeg skjule dette og kun si jeg har det bra når jeg drar på møtene med legen og kontaktene mine på sykehuset? Jeg mistenker at de vil komme til å tro at jeg "spiller" syk, for å ikke bli tatt av tvangen, at de tror jeg egentlig vil ha den "omsorgen". Men jeg ønsker å bli tatt av tvangen og jeg vil ikke bli innlagt. Så jeg lurer på om denne tilstand kan gå over av seg selv siden jeg er flink til å ta medisiner eller om jeg må snakke med legen og kontaktene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182277-kanskje-noen-har-r%C3%A5d-til-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.