Gå til innhold

FU : DOLhistorie

Anbefalte innlegg

Gjest Sjåførstuen Majorskole
Skrevet

Støtter deg helt på det du skriver.

Utrolig mye negative mennesker her inne. Var det virkelig så ille før?

Nå er DOL kun for å spørre om en konkret ting, ikke mulig med mye sosialt og koselig samvær her nå nei.

Jeg har vel også det inntrykk at dette stedet tiltrekker en del elementer som ikke er her for å ha det hyggelig. Jeg har lest en del tråder, og det er tydelig at det går igjen en del arrogante rivjern.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

4

• MsSophie

3

• cecily

3

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest moro å vite
Skrevet

Hvilket nick er/var det mest sympatiske?

...tror h*n kaldte seg Gizelle.

Hvilket nick er/var ikke det mest sympatiske?

...flere, generellt de som bare må være stygge når de kommenterer eller sier noe.

Hvilken positiv tråd husker du best?

...det var en tråd for mange år siden hvor alle lagde nye ord at et som skriveren begynte med. Ikke videre informativ men den gav mye latter.

Hvilken negativ tråd husker du best?

...mister håret av en mengde tråder. Mye uforskammet, sjalusi og uhøflighet.

Hva er best med å være her inne?

...at man kan få svar på ting en lurer på. At none nick/svar kan gi en latter og smil.

Hva er verst med å være her inne?

...all den forferdelige negativiteten.

:)

Skrevet

Hvor er de milelange trådene??

Det var EN, nå syns jeg mange her inne begynner å bli overmåte hysteriske angående blondiklubben.

Jeg synes stadig "100 nyeste" består av blondi-innlegg som fint kunne vært tatt på msn.

Og hvis du synes flere reagerer, så kan det vel være lurt å ta en smule selvkritikk...?

Gjest Du har helt rett
Skrevet

Jeg har vel også det inntrykk at dette stedet tiltrekker en del elementer som ikke er her for å ha det hyggelig. Jeg har lest en del tråder, og det er tydelig at det går igjen en del arrogante rivjern.

Synd at det skal være sånn.

Det var da visseligen fler hyggelige nick her før.

Ikke rart at nick logger seg ut av DOL og finner nye steder.

Og rart hvor vanskelig det skal være å bare hoppe over uinteressante innlegg, eller være noe hyggelig og saklig.

Det er noen skikkelig ufyselige nick her inne nå, ser for meg en del gråe og sure husfruer

;)

Gjest Sjåførstuen Majorskole
Skrevet

Synd at det skal være sånn.

Det var da visseligen fler hyggelige nick her før.

Ikke rart at nick logger seg ut av DOL og finner nye steder.

Og rart hvor vanskelig det skal være å bare hoppe over uinteressante innlegg, eller være noe hyggelig og saklig.

Det er noen skikkelig ufyselige nick her inne nå, ser for meg en del gråe og sure husfruer

;)

Jeg tror det rett og slett er tankeløshet og blitt en uvane, og at det er lettere å hakke på anonyme på DOL enn en 200 kilos gorilla personlig?

:-)

Overlegenhet skaper mot. Nå også anonymitet.

Skrevet

Jeg synes stadig "100 nyeste" består av blondi-innlegg som fint kunne vært tatt på msn.

Og hvis du synes flere reagerer, så kan det vel være lurt å ta en smule selvkritikk...?

Nei, det syns jeg ikke. Det er enkelt å bare hoppe over. Jeg hadde skjønt deg om vi alltid skravlet her inne, men det gjør vi ikke. Det er heller ikke slik at vi aldri svarer på andres innlegg eller er med i andre diskusjoner.

Jeg syns du og et par til her overdriver en smule. Det er ikke så mange, men akkurat nå surmuler dere litt mye syns jeg. Det var f.eks ikke noe vits i å poengtere det i denne tråden, det er du som dro det opp nå og det syns jeg var smålig og unødvendig.

Annonse

Skrevet

Meg selvfølgelig ;)

Det er vel meg det og, de dagene jeg føler for å kvasse klørne. ;)

Husker veldig godt gratulasjonstrådene til meg selv, har hatt noen bursdager her inne, et par tråder da jeg ble gravid, og noen da jeg fikk babyen.

En gang jeg ble hudflettet for noe jeg sa. Skiftet nick og har aldri nevnt hva jeg kalte meg før til noen. :o

Tidsfordriv, pjatt, koselige kjerringer...

Syns ikke det er noe ille å være her jeg, tror jeg slutter å komme hit hvis jeg syns det er ille.

Selvopptatt jeg? Neh... ;)

Gjest moro å vite
Skrevet

Meg selvfølgelig ;)

Det er vel meg det og, de dagene jeg føler for å kvasse klørne. ;)

Husker veldig godt gratulasjonstrådene til meg selv, har hatt noen bursdager her inne, et par tråder da jeg ble gravid, og noen da jeg fikk babyen.

En gang jeg ble hudflettet for noe jeg sa. Skiftet nick og har aldri nevnt hva jeg kalte meg før til noen. :o

Tidsfordriv, pjatt, koselige kjerringer...

Syns ikke det er noe ille å være her jeg, tror jeg slutter å komme hit hvis jeg syns det er ille.

Selvopptatt jeg? Neh... ;)

He he, ærlig iallefall, og det er slettes ingen dårlig egenskap ;)

Skrevet

He he, ærlig iallefall, og det er slettes ingen dårlig egenskap ;)

Men jeg husker veldig godt en tidligere bruker, hun var på tv en gang, lurer veldig fælt på hvordan det går med henne, om hun er her fortsatt, eller om hun i det hele tatt er i live fortsatt.

Noen som vet?

Gjest moro å vite
Skrevet

Men jeg husker veldig godt en tidligere bruker, hun var på tv en gang, lurer veldig fælt på hvordan det går med henne, om hun er her fortsatt, eller om hun i det hele tatt er i live fortsatt.

Noen som vet?

Hva er historien rundt det?

Husker også denne jenta som skulle dø som skrev her inne over en lang periode. Mer gripende og trist skal man lete lenge etter.Slikt glemmer man ikke.

Skrevet

Hva er historien rundt det?

Husker også denne jenta som skulle dø som skrev her inne over en lang periode. Mer gripende og trist skal man lete lenge etter.Slikt glemmer man ikke.

Jeg var ikke her på det tidspunktet (eller så var det før jeg flytta meg ut fra sex-forumet), men har lest historien etterpå. Trist ja.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg var ikke her på det tidspunktet (eller så var det før jeg flytta meg ut fra sex-forumet), men har lest historien etterpå. Trist ja.

Hvor har du fått lest historien?

Skrevet

Hvor har du fått lest historien?

Aner ikke, noen som la ut en link her en gang.

Annonse

Skrevet

Blondiklubben, er det de skamløse tøytene som byr seg fram for gud og hvermannsen?

Ikke for hvermansen. Bare de kjekke og sexy.

;)

hehe

Skrevet

Hvor er de milelange trådene??

Det var EN, nå syns jeg mange her inne begynner å bli overmåte hysteriske angående blondiklubben.

Enig, cecily.

Det er jo bare å la være å lese tråden.

Og det var bare en tråd, ikke mange.

:)

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Det er enkelt å bare hoppe over. Jeg hadde skjønt deg om vi alltid skravlet her inne, men det gjør vi ikke. Det er heller ikke slik at vi aldri svarer på andres innlegg eller er med i andre diskusjoner.

Jeg syns du og et par til her overdriver en smule. Det er ikke så mange, men akkurat nå surmuler dere litt mye syns jeg. Det var f.eks ikke noe vits i å poengtere det i denne tråden, det er du som dro det opp nå og det syns jeg var smålig og unødvendig.

Javel.

Skrevet

Aner ikke, noen som la ut en link her en gang.

Historien om Marit, kanskje? Fulgte ikke med selv, men vet at det var ei kreftsyk dame som skrev innlegg her helt til hun døde.. Trist.

Skrevet

Historien om Marit, kanskje? Fulgte ikke med selv, men vet at det var ei kreftsyk dame som skrev innlegg her helt til hun døde.. Trist.

Leste innleggene fra Marit senest i går.

Hun var glad i livet hun..

Det var ca ett år før jeg fant veien hit, men historien hennes kan man fortsatt lese her: http://www.doktoronline.no/marit/marit1.shtml

(bla framover ved å bytte ut ettallet i linken med 2, 3 osv..)

Skrevet

Leste innleggene fra Marit senest i går.

Hun var glad i livet hun..

Det var ca ett år før jeg fant veien hit, men historien hennes kan man fortsatt lese her: http://www.doktoronline.no/marit/marit1.shtml

(bla framover ved å bytte ut ettallet i linken med 2, 3 osv..)

Jeg tror ikke jeg makter å lese... :-(

Skrevet

Jeg tror ikke jeg makter å lese... :-(

Uff, nei, den historien er like trist som den til Elingeir når hun skrev i to måneder og sønnen hennes tilslutt døde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...