Gå til innhold

Normal?


Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Gjest gladiol

Du er sikkert normal,men etter alle innleggene dine å dømme, har du nok mange og store problemer som du burde få hjelp til å løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den vanlige mannen på gata (eller butikken) vet da ikke hva borderline er. Og psykopat blir du kun kalt om du har gjort noen noe, helst fysisk. Og tilbakestående sier de ikke høyt heller, en har da litt respekt igjen i verden. Relax:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaksterk

Tror ikke jeg ønsker å være syk... jeg tror jeg ønsker å være NOEN...

Har i alle fall fått for meg (på den måten beskrevet) at jeg er feks en stor filosof, en revolusjonær anarkist... og så videre... men dette var når jeg var sykere enn jeg er nå da, nå for tiden går det mest i at jeg er "mindre" ting... men her før i dag så fikk jeg fore meg at jeg var "kylling", fordi jeg ikke turte flørte med (eller bare si ting til) jenter enda de så jo hvor lyst jeg hadde til det...

ok:-)

Alle ønsker å være noen.

Men de er seg selv uansett... det er lettere å være noen annen ja vil jeg tro, men det er jo ikke ekte.

Du er jo noen, Du er jo deg. Så kan man gjøre det beste ut av det livet man har fått tildelt. Man trenger ikke være en stor vellykket kunstner, eller en fantastisk visjonær for å være bra nok. Livet kan være å tørre eksistere som den man er. Men da må man også tørre være frisk, og da må man også ta ansvar for sitt eget liv. Noe jeg tror du vil klare med glans hvis du forsøker.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke a4

Kanskje du i grunnen ikke ønsker å være normal?

Kanskje du er livredd for å være normal, og dermed gjør alt for å opprettholdet det bildet av deg mentalt. Andre trenger ikke se det, men innerst inne VET du at du ikke er som alle andre og det føles trygt(for deg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marlenexxx27

Men det kan vel ikke jeg vite noe om... hvordan skulle jeg vite noe om det, da...

Når man hører at villt fremmede mennesker snakker om at at man er psykopat eller tilbakestående, så er det som regel ikke sant.

Hvis man likevel sier det er sant, så kan det være fordi man lyger. Eller fordi man er psykotisk.

Hvis du en gang trudde at du var en stor revolusjonær anarkisk, så høres det ut som at du har vært psykotisk.

Ellers trur jeg ikke at du er særlig normal, eller frisk. Jeg tror du har en psykiatrisk lidelse, at du er syk. Jeg tror du har masse humor og intelligens, men jeg tror også at du er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

ok:-)

Alle ønsker å være noen.

Men de er seg selv uansett... det er lettere å være noen annen ja vil jeg tro, men det er jo ikke ekte.

Du er jo noen, Du er jo deg. Så kan man gjøre det beste ut av det livet man har fått tildelt. Man trenger ikke være en stor vellykket kunstner, eller en fantastisk visjonær for å være bra nok. Livet kan være å tørre eksistere som den man er. Men da må man også tørre være frisk, og da må man også ta ansvar for sitt eget liv. Noe jeg tror du vil klare med glans hvis du forsøker.

mvh

Man trenger ikke å være psyk for å være noen....

Man kan være NOEN ut i fra den man er.

Om jeg hadde vært frisk hadde jeg likevel vært NOEN , med mitt ansikt, min kropp og min personlighet.

Det er jeg overbevist om at du også kan - hvis DU vil.

No hard feelings....

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

En ting er sikkert, hverken du eller de fleste på DOL kan gi deg en diagnose.

Virker som om bruker altfor mye tid på å gruble på psykiske lidelser. Ond sirkel det der.... I stedet for å gruble deg ihjel, gjør ting. Tren litt, se på filmer, les..hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...