Gjest lissemor Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg for min del håper på Edel og Kurt,og håper Reidar og fruen ryker ut i kveld.Makan til idiotiske folk skal man lete lenge etter!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ex-bridget Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 I allefall IKKE Reidar & May Britt eller John Håvard & Fateneh, en av de andre bør vinne ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krepsa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har sett veldig lite på Fagerstrand. Men litt har jeg fått med meg. Har ingen spesielle jeg håper vinner. Men jeg håper Reidar og dama ryker raskere enn svint. Håper iallefall de _ikke vinner_. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reidarfan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Reidar og May-Brit er jo bare morsomme, nettopp fordi de er så for jævelsk sprø.(Og Reidar har vært med i 4 realityshow før, og har vel vært huket inn for å lage litt leven for TV2..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Reidar og May-Brit er jo bare morsomme, nettopp fordi de er så for jævelsk sprø.(Og Reidar har vært med i 4 realityshow før, og har vel vært huket inn for å lage litt leven for TV2..) Hvilke realityshow har han vært med i? Jeg synes ikke jeg har sett ham før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uttern Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 I allefall IKKE Reidar & May Britt eller John Håvard & Fateneh, en av de andre bør vinne ! ENIG!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ENIG!!! Holder en knapp på Edel & Kurt. Samme for meg hvem som vinner bare det ikke er Psyko Reidar og kjerringa eller Fettana og han sleske typen hennes. *Spyferdig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 holder en knapp på Stine og Anders jeg, selv om jeg ikke liker øyebrynene hennes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simiana Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg håper Reidar og May. Det er jo de som stått for hele showet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakkerlakken Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 holder en knapp på Stine og Anders jeg, selv om jeg ikke liker øyebrynene hennes Enig med deg i både det ene og det andre! (skjønner ikke hvordan noen kan lage seg slike øyenbryn??) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Etter dagens episode er det vel bare Stine og Anders som fremstår som verdige vinnere. Men det spørs vel om ikke det er de som ryker neste gang... Ville vært forjævlig om Lys & varme gjengen kommer til finalen, og enda verre om de vinner. At det går an å oppføre seg slik er for meg en gåte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Stine og Anders!! Om ikke Stine og Anders vinner, håper jeg Kurt og Edel gjør det. Hvis jeg skal tippe vinnerne, blir det nok desverre Reidar og May Britt *æsj* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Reidar og May-Brit er jo bare morsomme, nettopp fordi de er så for jævelsk sprø.(Og Reidar har vært med i 4 realityshow før, og har vel vært huket inn for å lage litt leven for TV2..) Men veldig bra oppførsel er det nå ikke mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Stine og Anders er eneste par som nå er verdige vinnere. Skjønner meg ikke på edel og kurt som danser sånn imellom. Tenk om de hadde gått sammen med stine og Anders og c/o da hadde Reidar gått ut i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.