Dorthe Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Du skulle hatt en dusjstol! Jeg har ventet i et år på det da ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Jasså, hvorfor det? Har du skadet ryggsøylen på noen måte? Jepp ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg har ventet i et år på det da ) Så lenge? Har du en hagestol i plast som du kan bruke mens du venter? Jeg synes du skal purre på dusjstolen!! 0 Siter
Kvinna Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Husker ikke hva slags gasser det var, men det var iallfall det min kiropraktor sa til meg! Hum..ja da så ;-) God Helg! 0 Siter
Freya Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hum..ja da så ;-) God Helg! Ja, takk i like måte! 0 Siter
Freya Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jepp ) Ok, da skjønner jeg at de synes det er litt skummelt, ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Så lenge? Har du en hagestol i plast som du kan bruke mens du venter? Jeg synes du skal purre på dusjstolen!! Jeg purret på mandag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Prøv å ise ned! OK, det var det "noen" andre som sa også. Jeg får gjøre det men jeg fryser før jeg begynner ) Jeg er pysete vet du og en frysepinn. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 OK, det var det "noen" andre som sa også. Jeg får gjøre det men jeg fryser før jeg begynner ) Jeg er pysete vet du og en frysepinn. Bruk en pose frosne grønnsaker eller noe sånn,som du pakker inn i et lite håndkle. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Bruk en pose frosne grønnsaker eller noe sånn,som du pakker inn i et lite håndkle. Jeg skal prøve - om en liten stund ;o) 0 Siter
Line Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Noe som ligger i klem, som en kiropraktor eller manuell terapeut kan rette på for deg? Jeg har selv opplevd at fysioterapi gjør vondt verre av og til... Ise ned er ingen god idé, man skal ikke ha mye kulde på nakken. Prøv med varmeflaske isteden (evt. brusflaske med varmt vann på, innpakket i håndkle el. putevar) noen ganger for dagen. God bedring! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg skal prøve - om en liten stund ;o) Du kan jo prøve med Ibux - det pleier å ha veldig bra effekt opå muskelsmerter. 60 mg av gangen. Eller Ibux gel rett på der det er vondt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Noe som ligger i klem, som en kiropraktor eller manuell terapeut kan rette på for deg? Jeg har selv opplevd at fysioterapi gjør vondt verre av og til... Ise ned er ingen god idé, man skal ikke ha mye kulde på nakken. Prøv med varmeflaske isteden (evt. brusflaske med varmt vann på, innpakket i håndkle el. putevar) noen ganger for dagen. God bedring! Nei, det er muskulært og antagelig en betennelse i senene eller musklene i nakken. Jeg skulle kjøpt varmepakning i dag men det gikk i vasken, 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Du kan jo prøve med Ibux - det pleier å ha veldig bra effekt opå muskelsmerter. 60 mg av gangen. Eller Ibux gel rett på der det er vondt. Jeg har ikke slike reseptfrie medisiner. Men nå har jeg tatt somadril og håper det hjelper. Jeg skulle nok ikke ha bært det skapet i går ) Jeg har hatt vondt en stund men i dag går det over stokk og stein. Eller er det at minstemann ikke er hjemme så jeg kan tillate meg å kjenne på det. Synes det skjer hver gang jeg har barnefri. 0 Siter
Line Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Nei, det er muskulært og antagelig en betennelse i senene eller musklene i nakken. Jeg skulle kjøpt varmepakning i dag men det gikk i vasken, Det fungerer godt med en varm grønnsakspose innpakket i et håndkle eller putevar også, eller kokt vann (holder varmen litt lenger enn ukokt) på flaske. Grei reserveløsning, i alle fall. Håper du blir bedre snart! 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg har ikke slike reseptfrie medisiner. Men nå har jeg tatt somadril og håper det hjelper. Jeg skulle nok ikke ha bært det skapet i går ) Jeg har hatt vondt en stund men i dag går det over stokk og stein. Eller er det at minstemann ikke er hjemme så jeg kan tillate meg å kjenne på det. Synes det skjer hver gang jeg har barnefri. Jeg er bare nysgjerrig, du trenger ikke svare hvis du ikke vil: Hva slags sykdom har du, om du er i stand til å bære skap men ikke kommer inn i butikker med trapper? 0 Siter
isbe Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Mulig dette er noe du er særdeles obs på selv, men må bare si det dersom du ikke vet det: Somadril gir smerter ved abstinens og ved avvenning. Man blir tilvendt bruk av Somadril iløpet av 7-10 dager, og må øke dosen derosm den skal ha effekt, -hvis ikke dosen økes vil man oppleve mer smerter - Somadril bør kun brukes i meget korte perioder for akutte smerter. For avvenning av Somadril bør man få en god plan med lege og fysioterapeut slik at fysioterapien kan gi smertedempende effekt av de smertene man får ved avveningen av Somadril. MEN - det kan selvsagt godt være andre grunner til at du har vondt... ! 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Mulig dette er noe du er særdeles obs på selv, men må bare si det dersom du ikke vet det: Somadril gir smerter ved abstinens og ved avvenning. Man blir tilvendt bruk av Somadril iløpet av 7-10 dager, og må øke dosen derosm den skal ha effekt, -hvis ikke dosen økes vil man oppleve mer smerter - Somadril bør kun brukes i meget korte perioder for akutte smerter. For avvenning av Somadril bør man få en god plan med lege og fysioterapeut slik at fysioterapien kan gi smertedempende effekt av de smertene man får ved avveningen av Somadril. MEN - det kan selvsagt godt være andre grunner til at du har vondt... ! Jeg er klar over faren. Men jeg har spist to hver kveld i 5 år nå og aldri øket dosen. Hvis jeg tar en slik som tidligere i dag, tar jeg kun en om kvelden. Jeg er kjemperedd for å bli avhengig av medisiner men tar det jeg må ta for å fungere i hverdagen. Og heldisvis funker det fremdeles. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Jeg er bare nysgjerrig, du trenger ikke svare hvis du ikke vil: Hva slags sykdom har du, om du er i stand til å bære skap men ikke kommer inn i butikker med trapper? Nevrologi er en underlig ting, selv nevrologer skjønner lite av det. Jeg er ganske sterk men lite utholden, 10 m med tunge skap og så kan jeg ikke gå på tre dager etterpå. Det er prisen jeg betaler. Men skapene måtte ut så jeg måtte bære dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.