Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skulle hatt en dusjstol!

Jeg har ventet i et år på det da :o)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

18

• Freya

6

• hare1365380455

6

• Kvinna

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jasså, hvorfor det? Har du skadet ryggsøylen på noen måte?

Jepp :o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ventet i et år på det da :o)

Så lenge? Har du en hagestol i plast som du kan bruke mens du venter? Jeg synes du skal purre på dusjstolen!!

Skrevet

Husker ikke hva slags gasser det var, men det var iallfall det min kiropraktor sa til meg! :)

Hum..ja da så ;-)

God Helg!

Skrevet

Jepp :o)

Ok, da skjønner jeg at de synes det er litt skummelt, ja. :)

Skrevet

Så lenge? Har du en hagestol i plast som du kan bruke mens du venter? Jeg synes du skal purre på dusjstolen!!

Jeg purret på mandag.

Skrevet

Prøv å ise ned!

OK, det var det "noen" andre som sa også. Jeg får gjøre det men jeg fryser før jeg begynner :o) Jeg er pysete vet du og en frysepinn.

Skrevet

OK, det var det "noen" andre som sa også. Jeg får gjøre det men jeg fryser før jeg begynner :o) Jeg er pysete vet du og en frysepinn.

Bruk en pose frosne grønnsaker eller noe sånn,som du pakker inn i et lite håndkle. :)

Skrevet

Bruk en pose frosne grønnsaker eller noe sånn,som du pakker inn i et lite håndkle. :)

Jeg skal prøve - om en liten stund ;o)

Skrevet

Noe som ligger i klem, som en kiropraktor eller manuell terapeut kan rette på for deg?

Jeg har selv opplevd at fysioterapi gjør vondt verre av og til...

Ise ned er ingen god idé, man skal ikke ha mye kulde på nakken. Prøv med varmeflaske isteden (evt. brusflaske med varmt vann på, innpakket i håndkle el. putevar) noen ganger for dagen.

God bedring!

Skrevet

Jeg skal prøve - om en liten stund ;o)

Du kan jo prøve med Ibux - det pleier å ha veldig bra effekt opå muskelsmerter. 60 mg av gangen. Eller Ibux gel rett på der det er vondt.

Skrevet

Noe som ligger i klem, som en kiropraktor eller manuell terapeut kan rette på for deg?

Jeg har selv opplevd at fysioterapi gjør vondt verre av og til...

Ise ned er ingen god idé, man skal ikke ha mye kulde på nakken. Prøv med varmeflaske isteden (evt. brusflaske med varmt vann på, innpakket i håndkle el. putevar) noen ganger for dagen.

God bedring!

Nei, det er muskulært og antagelig en betennelse i senene eller musklene i nakken. Jeg skulle kjøpt varmepakning i dag men det gikk i vasken,

Skrevet

Du kan jo prøve med Ibux - det pleier å ha veldig bra effekt opå muskelsmerter. 60 mg av gangen. Eller Ibux gel rett på der det er vondt.

Jeg har ikke slike reseptfrie medisiner. Men nå har jeg tatt somadril og håper det hjelper. Jeg skulle nok ikke ha bært det skapet i går :o) Jeg har hatt vondt en stund men i dag går det over stokk og stein.

Eller er det at minstemann ikke er hjemme så jeg kan tillate meg å kjenne på det. Synes det skjer hver gang jeg har barnefri.

Skrevet

Nei, det er muskulært og antagelig en betennelse i senene eller musklene i nakken. Jeg skulle kjøpt varmepakning i dag men det gikk i vasken,

Det fungerer godt med en varm grønnsakspose innpakket i et håndkle eller putevar også, eller kokt vann (holder varmen litt lenger enn ukokt) på flaske.

Grei reserveløsning, i alle fall. Håper du blir bedre snart!

Gjest mallet
Skrevet

Jeg har ikke slike reseptfrie medisiner. Men nå har jeg tatt somadril og håper det hjelper. Jeg skulle nok ikke ha bært det skapet i går :o) Jeg har hatt vondt en stund men i dag går det over stokk og stein.

Eller er det at minstemann ikke er hjemme så jeg kan tillate meg å kjenne på det. Synes det skjer hver gang jeg har barnefri.

Jeg er bare nysgjerrig, du trenger ikke svare hvis du ikke vil: Hva slags sykdom har du, om du er i stand til å bære skap men ikke kommer inn i butikker med trapper?

Skrevet

Mulig dette er noe du er særdeles obs på selv, men må bare si det dersom du ikke vet det: Somadril gir smerter ved abstinens og ved avvenning. Man blir tilvendt bruk av Somadril iløpet av 7-10 dager, og må øke dosen derosm den skal ha effekt, -hvis ikke dosen økes vil man oppleve mer smerter -

Somadril bør kun brukes i meget korte perioder for akutte smerter.

For avvenning av Somadril bør man få en god plan med lege og fysioterapeut slik at fysioterapien kan gi smertedempende effekt av de smertene man får ved avveningen av Somadril.

MEN - det kan selvsagt godt være andre grunner til at du har vondt... !

Skrevet

Mulig dette er noe du er særdeles obs på selv, men må bare si det dersom du ikke vet det: Somadril gir smerter ved abstinens og ved avvenning. Man blir tilvendt bruk av Somadril iløpet av 7-10 dager, og må øke dosen derosm den skal ha effekt, -hvis ikke dosen økes vil man oppleve mer smerter -

Somadril bør kun brukes i meget korte perioder for akutte smerter.

For avvenning av Somadril bør man få en god plan med lege og fysioterapeut slik at fysioterapien kan gi smertedempende effekt av de smertene man får ved avveningen av Somadril.

MEN - det kan selvsagt godt være andre grunner til at du har vondt... !

Jeg er klar over faren. Men jeg har spist to hver kveld i 5 år nå og aldri øket dosen. Hvis jeg tar en slik som tidligere i dag, tar jeg kun en om kvelden. Jeg er kjemperedd for å bli avhengig av medisiner men tar det jeg må ta for å fungere i hverdagen.

Og heldisvis funker det fremdeles.

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig, du trenger ikke svare hvis du ikke vil: Hva slags sykdom har du, om du er i stand til å bære skap men ikke kommer inn i butikker med trapper?

Nevrologi er en underlig ting, selv nevrologer skjønner lite av det.

Jeg er ganske sterk men lite utholden, 10 m med tunge skap og så kan jeg ikke gå på tre dager etterpå. Det er prisen jeg betaler. Men skapene måtte ut så jeg måtte bære dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...