morna Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei, trenger hjelp! Ble veldig full paa fredag, og da jeg "kom til meg selv" laa jeg i sengen med en fremmed mann. Har ganske vage minner om at han utfoerte munnsex paa meg, TROR ikke noe mer skjedde. Har allikevel superangst, og vil sjekke meg for klamydia. Hvor lenge maa jeg vente foer de synes paa en test, og hvor mange dager tar det aa faa svar fra legen? Er det mulig at jeg kan ha faatt sykdommer om det bare er munnsex vi hadde?? Hilsen jente 23 aar (som ikke skal drikke paa en stund!!) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183035-teite-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det var en dramatisk opplevelse. Jeg kan selvfølgelig ikke si noen ting om hvorvidt du er smittet eller ikke, om han har vært bort i andre deler av kreoppen din enn munnen. Det jeg kan si at Chlamydia smitter ikke noe særlig til munnen, men det er kanskje heller ikke den værste du kan få. Hva med HIV? Det kan jo overføres fra genitalia til munn, selv om denne faren er heller ikke så stor. Gonokokker er noe man opplever, men de forekommer nå for tiden sjelden i Norge. Test for Chlamydia kan du ta jo før jo bedwere. det samme gjelder test for gonokokker. Test for HIV og hepatitt bør du vente med i noen uker. Vet du noe om den "fremmede mannen"? Om han er i risikogruppe? Utenlandsk fra områder med slike sykdomnmer? Eller om han en vanlig nordboer? Hvis det siste er tilfelle så kan jeg trøste deg med at infeksjonsforekomsten blant disse er ganske lav. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183035-teite-meg/#findComment-1249410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morna Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Det var en dramatisk opplevelse. Jeg kan selvfølgelig ikke si noen ting om hvorvidt du er smittet eller ikke, om han har vært bort i andre deler av kreoppen din enn munnen. Det jeg kan si at Chlamydia smitter ikke noe særlig til munnen, men det er kanskje heller ikke den værste du kan få. Hva med HIV? Det kan jo overføres fra genitalia til munn, selv om denne faren er heller ikke så stor. Gonokokker er noe man opplever, men de forekommer nå for tiden sjelden i Norge. Test for Chlamydia kan du ta jo før jo bedwere. det samme gjelder test for gonokokker. Test for HIV og hepatitt bør du vente med i noen uker. Vet du noe om den "fremmede mannen"? Om han er i risikogruppe? Utenlandsk fra områder med slike sykdomnmer? Eller om han en vanlig nordboer? Hvis det siste er tilfelle så kan jeg trøste deg med at infeksjonsforekomsten blant disse er ganske lav. Hei, takk for svar, men det ser ut som du misforstår. Det var han som utførte munnsex på meg. Da er vel faren for klamydia og HIV mye mindre..? Vil gjerne ha svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183035-teite-meg/#findComment-1249799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.