AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei. Legen oppdaget en bekymringsfull bilyd på hjertet mitt i dag og henviste meg til ultralyd. EKGen var heller ikke så bra. Kjenner at jeg er livredd for kreft. Er kreft en sannsynlig årsak? Anonymkode: bc3f7...4ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor i alle dager tror du kreft av alle ting med bilyd på hjertet? Anonymkode: 7d953...dcb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle dager tror du kreft av alle ting med bilyd på hjertet? Anonymkode: 7d953...dcb Fordi jeg googlet og det dukket opp… Anonymkode: bc3f7...4ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg googlet og det dukket opp… Anonymkode: bc3f7...4ae Vel, hvis du har helseangst så vet du vel gjerne også at det verste du kan gjøre er å spørre om bekreftelse og "trøst" fra andre om at "neeeida, det er sikkert ingenting". Det mater bare angsten. Anonymkode: 7d953...dcb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.