AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er ganske ung, i 30årene. Men har den siste tiden hatt "slim" fra rumpa. Sorry detaljer, men er ikke det tegn på kreft? Ble ganske redd. Hatt av og på med hard mage. Noen som har/kjenner noen med denne type kreft? Anonymkode: ecf96...167 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ganske ung, i 30årene. Men har den siste tiden hatt "slim" fra rumpa. Sorry detaljer, men er ikke det tegn på kreft? Ble ganske redd. Hatt av og på med hard mage. Noen som har/kjenner noen med denne type kreft? Anonymkode: ecf96...167 Ring fastlegen. Anonymkode: 41287...b41 0 Siter
frosken Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ganske ung, i 30årene. Men har den siste tiden hatt "slim" fra rumpa. Sorry detaljer, men er ikke det tegn på kreft? Ble ganske redd. Hatt av og på med hard mage. Noen som har/kjenner noen med denne type kreft? Anonymkode: ecf96...167 Det finnes veldig mange andre årsaker til slim i avføring enn kreft. Noe slim er helt normalt og kan ha sammenheng med forstoppelse. Hvis det vedvarer, så snakk med fastlegen. Sannsynligvis blir du bedt om å ta en avføringsprøve for å utelukke at du har blod i avføringen, blod i avføring skal alltid utredes videre. Inntil du har vært hos legen, så kan du kanskje fokusere på å få i deg nok vann og fiber til å unngå forstoppelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.