Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Nå skal jeg motsi deg igjen, hehe.

Det tar bare 15-max 20minutter å lage vanlig ris.

Og den smakte INGENTING!

Men, så liker jeg å lage mat også, da. Kanskje derfor jeg gidder å vente på at risen skal bli ferdig.

Mens risen koker lager jeg jo resten av middagen, og skjærer opp salat f eks.

Joda, jeg har nok en spesiell interesse i middagslaging, jeg...hehe

Da skal jeg ikke overtale deg til å gå over til 2 min ris, men for meg som HATER å lage mat, og ikke eier tålmodighet, åpnet denne 2 min risen en helt ny verden for meg. :)

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• ShitDiddelyDo

14

• Mary Poppins

13

• Dorthe

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å joda!!!! :)

Egentlig skjønner jeg ikke helt dere som sier at risen smaker så mye, spiser jeg ris har jeg saus ved siden av, så smaken av risen faller jo bort uansett.

Du har tydligvis aldri løpt inn i en 'stanershappe og fått tak i skikkelig ris. :)

Skrevet

*gaffler i seg risen*

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm det var godt det. HA!

Selvbedrag. Verden vil bedras o.s.v...

"................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he.. Det gikk greit.Jeg er redd levende fugler.

Redd levende fugler? Du er med andre ord en såkalt andenekrofil.

Det er en del av dem om dagen. :)

Skrevet

"Også den geniale linjen: "Ris som ikke kleber". Hmm...neivel..ris SKAL klebe, for pokker! :-) "

Nettopp! Det er da den er god.

Når riskornene kjennes enkeltvis og i tillegg er uten smak så kan det være med hele risen, syns jeg.

Risen skal klebe, smake masse og godt, og ikke være noen hurtigutgave.

Jah... :)

Du har skjønt det :-)

"............................."

Mary Poppins
Skrevet

Du har tydligvis aldri løpt inn i en 'stanershappe og fått tak i skikkelig ris. :)

Jo jeg har det, mamma lager ordentlig ris, men jeg heller som sagt masse saus over risen, så om risen ikke smaker en dritt er det meg revende likegyldig.

Men bare bruk en halvtime av dagen din på å koke ris du ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Redd levende fugler? Du er med andre ord en såkalt andenekrofil.

Det er en del av dem om dagen. :)

andenekrofil? He he.. For et ekkelt ord! Jeg er redd døde og. Iallefall nå!!

Jeg så faktisk en død fulg i dag å.. Så ut som den hadde stupt rett ned med hodet først. Bare kroppen som stakk opp fra jorda. (Jeg tror han vartfall han var død) :s

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo jeg har det, mamma lager ordentlig ris, men jeg heller som sagt masse saus over risen, så om risen ikke smaker en dritt er det meg revende likegyldig.

Men bare bruk en halvtime av dagen din på å koke ris du ;)

Risen koker av seg selv mens jeg gjør andre ting, så jeg bruker ikke en halvtime av dagen når jeg lager ris. Det er poenget. :)

Men i kveld skal jeg spise sushi. Mmmmmm sushi! :)

mil1365380270
Skrevet

Jeg så faktisk en død fulg i dag å.. Så ut som den hadde stupt rett ned med hodet først. Bare kroppen som stakk opp fra jorda. (Jeg tror han vartfall han var død) :s

Slapp av, var nok bare en struts :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår at du har hatt en traumatisk dag. Først skumle gakkgakker, og så fremadstormende selvmordsfugler.

Nei, du trenger en øl! :)

Mary Poppins
Skrevet

Risen koker av seg selv mens jeg gjør andre ting, så jeg bruker ikke en halvtime av dagen når jeg lager ris. Det er poenget. :)

Jeg fikk faktisk ønske jeg likte sushi, kjæresten synes det er kjempe godt å prøver innherdig å dra meg med på diverse sushibarer, men det frister bare ikke.

Siste gang han klarte å overtale meg på en sushibar spiste jeg is og han sushi. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg forstår at du har hatt en traumatisk dag. Først skumle gakkgakker, og så fremadstormende selvmordsfugler.

Nei, du trenger en øl! :)

Ja, veldig traumatisk. En øl høres veldig bra ut. God ide! =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Slapp av, var nok bare en struts :-)

Åhhh.. selvfølgelig!

*Slår meg i pannen*

Gjest Snoopy83
Skrevet

Er et problem om man skal lage kjøtt/fisk selv og da, og ikke bare kjøte det i ferskvaredisken ferdigoppvarmet...

For da tar jo det minst like lang tid som å koke ris.

Skrevet

*grøsser*

Mary Poppins
Skrevet

Er et problem om man skal lage kjøtt/fisk selv og da, og ikke bare kjøte det i ferskvaredisken ferdigoppvarmet...

For da tar jo det minst like lang tid som å koke ris.

Ja der kan jeg vært enig.

Men jeg synes likevel denne risen var kjempe smart!

Skrevet

Jeg fikk faktisk ønske jeg likte sushi, kjæresten synes det er kjempe godt å prøver innherdig å dra meg med på diverse sushibarer, men det frister bare ikke.

Siste gang han klarte å overtale meg på en sushibar spiste jeg is og han sushi. :)

Har du ikke smakt det?????????????

"................................."

Skrevet

Du har funnet ut av tunfisk er den billigste proteinkilden, men smaker dritt, du også? :-)

".................................."

Tunfisk er jo kjempegodt. Særlig den i gele. Pleier å ha den oppi eller ved siden av en avakado - mmm nydelig :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Tunfisk er jo kjempegodt. Særlig den i gele. Pleier å ha den oppi eller ved siden av en avakado - mmm nydelig :-)

Aspic!

Skrevet

Har du ikke smakt det?????????????

"................................."

Det er snakk om rå fisk her, er det ikke??

JEG kommer aldri til å smake hvertfall...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...